بهترین آرایش چشم آبی با پوست برنزه
آرایش چشم آبی با پوست برنزه
آذر ۲۷, ۱۳۹۶
فواید دستگاه لیزرNd:YAG
مزایای دستگاه لیزرNd:YAG
آذر ۲۸, ۱۳۹۶

رنگ مو برای پوست گندمی

مدل رنگ مو برای پوست گندمی

رنگ مو برای پوست گندمی

رنگ مو برای پوست گندمی

   موها در صورت حکم قاب را دارند که دور صورت را می پوشاننند به همین دلیل رنگ مو تأثیر زیادی بر روی رنگ پوست فرد دارد. یک انتخاب نامناسب می‌تواند چهره‌ را غمگین، گرفته و یا حتی بی‌ روح نشان دهد. پوست‌ های گندمی همچون پوست‌ های سفید، درخشش خاصی ندارند، در واقع به همین دلیل باید توجه بیشتری به آن داشت و با انتخاب یک رنگ موی مناسب زیبایی پوست گندمی را افزایش داد. در این مقاله قصد داریم رنگ موی مناسب برای پوست گندمی را به شما آموزش دهیم. 
   رنگ موی ماهاگونی حالتی شبیه به رنگ قهوه‌ ای مایل به قرمز دارد که در آن سایه‌ قهوه‌ ای بیشتر دیده می شود و یکی از رنگ موهای مناسب برای رنگ پوست گندمی می باشد. این رنگ مو موجب زیباتر دیده شدن پوست گندمی می شود. اگر موهای شما دارای رنگ طبیعی خرمایی است پس می‌توانید از سایه‌ های قهوه‌ ای ماهاگونی برای زیباتر دیده شدن موها استفاده کنید. رنگ موی شکلاتی به همراه سایه‌ هایی از رنگ قهوه‌ ای روشن یکی دیگر از رنگ موهای مناسب برای پوست گندمی است. این نوع رنگ مو سایه‌ های بسیار درخشان و زیبایی را بر روی موها ایجاد می کند و یکی از بهترین رنگ موها برای فصل تابستان است.
   رنگ موی کاراملی براق یکی از رنگ موهایی است که زیبایی رنگ پوست گندمی را بیشتر می کند. هایلایت های کاراملی را روی رنگ موی روشن و یا تیره حتما امتحان کنید. اگر به دنبال رنگ مویی متفاوت و جسورانه هستید، حتما رنگ موی قرمز مخملی را تجربه کنید. این رنگ مو درخشش بسیار زیبایی را به موها می دهد و موجب افزایش اعتماد به نفس فرد خواهد شد. رنگ موی قرمز تیره یکی از بهترین انتخاب‌ ها برای رنگ پوست گندمی می باشد. رنگ موی دودی - خاکستری یکی دیگر از رنگ‌ های بسیار مناسب برای رنگ پوست گندمی است. این رنگ مو حالت طبیعی زیبایی دارد و برای دختران جوان بهترین گزینه است. رنگ موی بلوند دودی در کنار رنگ پوست گندمی زیبایی جذب کننده ای دارد.

رنگ مو برای پوست گندمیReviewed by سه رخ on Dec 18Rating: 3.0رنگ مو برای پوست گندمیبرای پوست های گندمی رنگ های زیادی برای مو وجود دارد که متناسب با تناژ پوست باید رنگ مو را انتخاب نمایید. در این مقاله جدیدترین و بهترین رنگ مو برای پوست گندمی را به شما معرفی می کنیم.

برای پوست های گندمی رنگ های زیادی برای مو وجود دارد که متناسب با تناژ پوست باید رنگ مو را انتخاب نمایید.

دیدگاه ها بسته شده است