مدل رنگ مو برای پوست گندمی
رنگ مو برای پوست گندمی
آذر ۲۷, ۱۳۹۶
اصلاح صورت خانم ها
اصلاح صورت خانمها با تیغ
آذر ۲۸, ۱۳۹۶

مزایای دستگاه لیزرNd:YAG

فواید دستگاه لیزرNd:YAG

مزایای دستگاه لیزرNd:YAG

مزایای دستگاه لیزرNd:YAG

   دستگاه لیزر Nd:YAG برای تمامی ‌انواع پوست‌ها از جمله رنگ پوست آسیایی و پوست‌ های تیره قابل استفاده است. این دستگاه نواحی بزرگ‌ تری از بدن را به نحو موثر و کارآمد لیزر خواهد کرد. بسیاری از کارشناسان و متخصصین معتقدند با استفاده از این دستگاه، مدت زمان تأخیر در رشد مجدد موها، نسبت به سایر دستگاه ها، بسیار طولانی‌ تر می باشد. نتایج حاصل از رفع موهای زائد با لیزر ND Yag بسیار موثرتر از روش IPL (پالس نوری شدید) است. در سال‌های اخیر، انجام لیزر موهای زائد بسیار رایج شده و دستگاه لیزر Nd Yag در حال تبدیل شدن به یکی از پیشرفته‌ ترین و پرکاربرد ترین متد‌های مورد استفاده برای رفع موهای زائد است. این دستگاه ها امروزه در کلینیک های تخصصی وجود دارد. 
   افرادی که دارای موهایی ضخیم با ریشه ای قوی هستند و برای لیزر موهای زائد خود نیاز به لیزری قوی دارند باید از این نوع دستگاه جهت از بین بردن موها استفاده کنند. زیرا ریشه مو را به صورت کامل سوزانده و موها را نازک تر خواهد نمود.

مزایای دستگاه لیزرNd:YAGReviewed by سه رخ on Dec 19Rating: 3.0مزایای دستگاه لیزرNd:YAGدستگاه لیزر Nd:YAG یکی از دستگاه های لیزر پیشرفته است که امروزه در جهت از بین بردن موهای زائد از ان استفاده می شود. در این مقاله مزایای این دستگاه را بررسی می کنیم.

دستگاه لیزر Nd:YAG یکی از دستگاه های لیزر پیشرفته است که امروزه در جهت از بین بردن موهای زائد از ان استفاده می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *