آرایش رسمی
آرایش چشم برای مراسم رسمی
آبان ۲۲, ۱۳۹۶
مدل موی عروس
مدل موی نامزدی
آبان ۲۲, ۱۳۹۶

روش انجام کاشت ریش و سبیل و بهبودی

عمل جراحی کاشت ریش و سبیل

روش انجام کاشت ریش و سبیل و بهبودی

روش انجام کاشت ریش و سبیل و بهبودی

   عمل جراحی برای کاشت ریش و سبیل معمولا با بی هوشی موضعی یا مصرف آرام بخش خوراکی به انتخاب بیمار انجام می شود. مدت زمان لازم برای جراحی بین ٢ تا ۵ ساعت بوده و معمولاً عملی بدون درد است، دقیقاً مانند دوران نقاهت و بهبودی پس از عمل. در طول ۵ روز اول بعد از انجام عمل، پوست اطراف تمامی موهای پیوندی سخت شده و ناحیه‌ی درمان شده باید حتماً خشک نگه داشته شود. حداقل ٣ تا ۴ روز اول بعد از عمل ظاهر صورت حالت غیرطبیعی دارد. بخیه‌ هایی که در ناحیه اهدا موها انجام می شود، اغلب جذبی می باشند. بنابراین نیازی به بازگشت به کلینیک برای کشیدن بخیه نیست. پزشکانبرای کاشت ریش و سبیل از روش FUE استفاده می کنند. انجام این روش برای پیوند موی صورت مشابه روش پیوند موی سر می باشد که در آن  واحد های فولیکولی مو از نقاطی از سر که پر پشت هستند و موهای مقاومی دارند جدا شده و سپس این واحد های فولیکولی در نقاطی از صورت که موهای کم پشت و پراکنده دارد کاشته خواهند شد.
   انجام این عمل بسیار پیچیده بوده و لازم است برای انجام آن به بهترین متخصص پوست و مو که مهارت بالایی در انجام این عمل دارد مراجعه کنید. در ناحیه ای که مو کاشته می شود، بعد از چند هفته مو ها شروع به رشد کرده و در ناحیه ای که مو از آن پیوند گرفته می شود، به این علت که موهای این ناحیه پر پشت بوده، موها سریعا رشد کرده و جای گرفته شدن پیوند مو سریعا ناپدید خواهد شد.
موهای پیوند شده طی حدود ٢ هفته‌ی اول خواهند ریخت و سپس تا ٣ ماه بعد در حال رشد خواهند بود، و پس از آن تا آخر عمر به طور طبیعی به رشد خود ادامه می‌دهند. این عمل انقلابی نو برای مردانی است که دچار کم مویی صورت هستند. به راحتی می توان ریش و سیبیل را با این روش افزایش داده و قسمت های خالی صورت را پر کرد. 

روش انجام کاشت ریش و سبیل و بهبودیReviewed by سه رخ on Nov 13Rating: 3.0روش انجام کاشت ریش و سبیل و بهبودیعمل جراحی ریش و سبیل یکی از عمل های جراحی بسیاری متفاوت و خاص است که به راحتی می توان قسمت های خالی صورت را توسط آن پر کرد. در این مقاله نحوه انجام این عمل جراحی را بررسی می کنیم.

عمل جراحی ریش و سبیل یکی از عمل های جراحی بسیاری متفاوت و خاص است که به راحتی می توان قسمت های خالی صورت را توسط آن پر کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *