روغن زیتون
روغن زیتون برای آفتاب سوختگی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۷
آموزش تثبیت آرایش
راز آرایش ماندگار
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

روش پیتاژ کردن مو

پیتاژ مو

روش پیتاژ کردن مو

روش پیتاژ کردن مو

برای انجام پیتاژ مو بهتر است به آرایشگاه مراجعه کنید تا آرایشگر با مهارت با استفاده از شانه های تیغ دار موهای شما را پیتاژ نماید. انجام پیتاژ توسط خود شما در منزل تقریبا غیرقابل انجام است. برای پیتاژ کردن موها باید مراحکل زیر را انجام دهید:
1. برای شروع کار ابتدا باید موها رو طبق روشی که برای کوتاهی موها وجود دارد تقسیم بندی کنید تا کوتاهی مو در همه قسمت های سر به یک شکل انجام گیرد.
2. شانه مخصوص پیتاژ کردن موها را به آرامی در دست بگیرید. بهتر است که این ابزار را از نوع با کیفیت و دارای ایمنی خوب انتخاب کنید تا مشکلی در حین انجام کار ایجاد نشود. برش زدن موها باید از انتهای مو شروع گردد. توصیه می کنیم با برش های کم شروع کنید. زیرا هر بار می توانید به عقب برگردید و موهای بیشتری را برش بزنید. پس پیتاژ کردن موها را به آرومی ادامه دهید تا به نتیجه مورد نظر برسید.
3. با استفاده از یک شانه دندانه ریز موها را با زاویه 45 درجه به سمت بالا نگه دارید و تیغه مخصوص پیتاژ کردن مو را در انتهای مو با حرکت نوسانی تکان دهید تا موها خرد شوند.
4. این کار را در تمام قسمت های سر انجام دهید تا به نتیجه مورد نظر برسید. در این روش هیچ الگویی برای مدل موها وجود ندارد و این دید و مهارت شما یا آرایشگر شما است که باعث می شود موها خرد و زیبا شوند. 
برای انجام پیتاژ مو بهترین روش رفتن به آرایشگاه و سپردن کار به آرایشگر حرفه ای و ماهر است زیرا این روش با تیغ قابل انجام است که با هر اشتباه ممکن است زیبایی شما به خطر بیفتد.

روش پیتاژ کردن موReviewed by آرایشگاه on Aug 4Rating: 2.5روش پیتاژ کردن موپیتاژ مو یکی از روش های کوتاه کردن موها است که باید آن را در آرایشگاه و توسط آرایشگر انجام دهید تا موها زیبا و جذاب به نظر برسند. در این مقاله روش پیتاژ کردن مو را به شما آموزش می دهیم.

پیتاژ مو یکی از روش های کوتاه کردن موها است که باید آن را در آرایشگاه و توسط آرایشگر انجام دهید تا موها زیبا و جذاب به نظر برسند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *