کاشت ژل
کاشت ژل ناخن
مهر ۱۹, ۱۳۹۶
خصوصیات دستمال مرطوب آرایشی
ویژگی دستمال مرطوب
مهر ۱۹, ۱۳۹۶

ریمل ضد آب نخرید!

ریمل ضد آب

ریمل ضد آب نخرید!

ریمل ضد آب نخرید!

   ریمل ضد آب یا همان ریمل استخری یکی از پر طرفدارترین لوازم آرایشی است. این ریمل در واقع با این ویژگی به شهرت رسیده است که با خیس شدن صورت هیچگونه سیاهی در زیر چشم ایجاد نخواهد کرد. همه ما خانم ها عباراتی همچون  "ریمل ضد آب"، "ریمل استخری"، "بلند کننده و حجم دهنده مژه" ،"بهترین ریمل های سال  رسید را بارها  داخل مترو و بازار یا برخی از مغازه های فروش لوازم آرایشی شنیده ایم.
به گفته متخصصان چشم در مورد این نوع ریمل ها ، این نوع محصولات به دلیل داشتن مواد نگه دارنده و رنگی می توانند باعث التهاب و حساسیت چشم شوند که با عوارضی همچون ریزش اشک، خارش و سوزش چشم بروز می کند. بسیاری از پزشکان و حتی متخصصان چشم معتقدند که مصرف این نوع محصولات باید محدود شود.
   در واقع بیشترین آسیب چشمی که لوازم آرایش برای زنان ایجاد می کنند ناشی از استفاده از ریمل و خط چشم است. ریمل های ضد آب و چرب به راحتی از روی مژه ها پاک نمی شوند و زمان تمیز کردن مقداری از آن به داخل چشم رفته و همچنین تعدادی از مژه ها را نیز با خود می کند و در دراز مدت خشکی های چشمی شدید، تغییر در لبه پلک و التهاب را برای فرد به همراه خواهد داشت.
   ریمل‌ هایی که پایه اصلی آن ها آبکی است، بهترین محیط برای رشد میکروب‌ها هستند و عفونت‌های چشمی، التهاب، قرمزی، ترشحات غلیظ، خارش و حتی پوسته‌‌ریزی لبه پلک را ایجاد می کنند.
   ریمل‌ هایی که پایه اصلی آن ها روغن است، مقاومت و ماندگاری خوبی در برابر عرق کردن، اشک و آب مقاوم داشته و از آن جایی که به سختی پاک می‌شوند، موجب ریزش مژه‌ها و چسبندگی آن ها خواهند شد.
   افرادی که سابقه ابتلا به گل مژه دارند، اگر از ریمل ضدآب استفاده نمایند، احتمال بروز عفونت با باکتری و گل مژه، به دلیل انسداد بیشتر مجاری خروجی اشک را افزایش می دهند.
  مهم ترین خطراتی که این دسته از لوازم آرایشی برای چشم ها ایجاد می کنند، حساسیت در سطح قرنیه، خشکی چشم ، گل مژه وعفونت ملتحمه است . علاوه بر آن اشک ریزش، سوزش، خارش و قرمزی معمولا بعد از التهاب نیز اتفاق می افتد. توصیه پزشکان و آرایشگران با تجربه در آرایشگاه به خانم ها این است که برای سلامت بیشتر چشم و پلک خود، قبل از استفاده از ریمل از روغن بادام و نارگیل روی مژه ها استفاده نمایند.

ریمل ضد آب نخرید!Reviewed by سه رخ on Oct 11Rating: 3.0ریمل ضد آب نخرید!ریمل های ضد آب بدلیل ماندگاری بالا و مقاومت در برابر آب محل تجمع میکروب ها و ایجاد عفونت در چشم خواهند شد. در این مقاله دلیل استفاده نکردن از ریمل های ضدآب را به شما آموزش می دهیم.

ریمل های ضد آب بدلیل ماندگاری بالا و مقاومت در برابر آب محل تجمع میکروب ها و ایجاد عفونت در چشم خواهند شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *