سرم مو کریستال
ترکیبات سرم مو کریستال
آبان ۱, ۱۳۹۶
تاتو خط چشم
مراقبت بعد از تاتو خط چشم
آبان ۲, ۱۳۹۶

آموزش طراحی ناخن با پودر کروم

طراحی ناخن با پودر کروم

آموزش طراحی ناخن با پودر کروم

آموزش طراحی ناخن با پودر کروم

   ابتدا باید ناخن ها را برای طراحی با پودرکروم آماده کرده و بعد روی ناخن ها لاک مشکی بزنید. سپس به مدت زمان 10 تا 20 دقیقه ناخنها را زیر اشعه UV قرار دهید تا خشک گردند. سپس با استفاده از فرچه، پودر کروم را روی ناخن هایی که با استفاده از لامپ UV خشک شده اند، زده و با استفاده از بافر آن ها را تمیز نمایید.
   سپس باید کمی به ناخن ها فشار وارد کنید و کمی آن ها را بمالید تا به خوبی جذب شوند. بعد از چند بار تلاش باید حالت فویل نقره ای رنگی مانند روی ناخن ها ایجاد شود. حال باید بقیه پودرهای اضافی را از اطراف ناخن پاک کنید. برای این کار نیز می توانید از فرچه تمیزی کمک بگیرید. همچنین می توانید قبل از انجام هر کاری از لاک پیل آف در کناره های ناخن و روی پوست دور ناخن استفاده نمایید. 
   در این مرحله باید روی ناخن ها یک لایه تاپ کت بزنید. این کار پودرکروم را روی ناخن ها ماندگار کرده و اثر آینه ای مانند زیبایی روی آن ها به وجود خواهد آورد. پس از انجام تمامی این مراحل باید به مدت 60 ثانیه ناخن ها را زیر لامپ UV قرار داده و بقیه اضافات آن ها را نیز با الکل از اطراف ناخن پاک کنید.

آموزش طراحی ناخن با پودر کرومReviewed by سه رخ on Oct 23Rating: 3.0آموزش طراحی ناخن با پودر کرومبرای طراحی ناخن با پودر کروم باید یا به آرایشگاه مراجعه فرمایید و یا اینکه با استفاده از /اموزش های مختلف در منزل این روش را استفاده کنید. در این مقاله نحوه طراحی ناخن با پودر کروم را به شما آموزش می دهیم.

برای طراحی ناخن با پودر کروم باید یا به آرایشگاه مراجعه فرمایید و یا اینکه با استفاده از /اموزش های مختلف در منزل این روش را استفاده کنید.

1 دیدگاه

  1. حسینی گفت:

    خیلی طراحی ناخن با کروم زیبا می میشه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *