لوسیون بدن
فواید لوسیون بدن
مهر ۲۷, ۱۳۹۶
آموزش آرایش زمستانی
آرایش زمستانی
مهر ۲۸, ۱۳۹۶

عوارض تزریق ژل

تزریق ژل

عوارض تزریق ژل

عوارض تزریق ژل

   عوارض ناشی از تزریق ژل كاملا بستگی به نوع ژل دارد، ژل‌هایی خوب هستند كه ابتدا، بدن به آنها واكنش نشان نداده و بعد به مرور زمان قوام و شكل خود را زیر پوست محل تزریق از دست ندهد. مثلا ژل‌هایی وجود دارند كه بعد از تزریق تا چند ماه هیچ مشكلی برای بدن ایجاد نمی کنند اما بعد از چندین سال به صورت گلوله گلوله در امده و در این صورت تخلیه آنها از پوست هم بسیار مشكل خواهد شد. به همین دلیل مراجعه‌كننده باید از پزشك خود نوع و مارك ژل را حتما پرسیده و در مورد نوع ژل بداند.
   البته مواردی از عارضه نیز وجود دارد كه ربطی به كیفیت بد آن ژل تزریقی نداشته بلكه به ‌علت تكنیك غلط تزریق این عوارض رخ می دهد. به طور مثال اگر موضع تزریق خوب ضد‌عفونی نشده باشد و شرایط تزریق استریل رعایت نگردد در محل تزریق ممكن است عفونت ایجاد شده كه البته در این موارد می‌توان با درمان مناسب ضد‌میكروبی مشكل را نیز حل نمود. البته در بعضی موارد عوارض كوتاه‌ مدتی در 2 تا 3 روز اول تزریق نیز به‌وجود خواهد آمد مانند تورم و التهاب محل تزریق یا حتی كبودی و خون مردگی كه بعد از چند روز ترمیم و بهوبد می یابند.

عوارض تزریق ژلReviewed by سه رخ on Oct 20Rating: 3.0عوارض تزریق ژلتزریق ژل در واقع به خودی خود عوارضی نداشته و بستگی به ژل مورد استفاده دارد که چگونه بر روی پوست تدثیر می گذارد. در این مقاله عوارض ژل کالا را به شما آموزش می دهیم.

تزریق ژل در واقع به خودی خود عوارضی نداشته و بستگی به ژل مورد استفاده دارد که چگونه بر روی پوست تأثیر می گذارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *