مهم ترین علت ریزش مو
علت ریزش مو
خرداد ۲, ۱۳۹۷
ماسک خانگی رفع موی زائد
ماسک طبیعی برای از بین بردن سبیل خانم‌ها (قسمت سوم)
خرداد ۳, ۱۳۹۷

فر کردن مو با اسپری نمک

روش های فر کردن مو با اسپری نمک

فر کردن مو با اسپری نمک

فر کردن مو با اسپری نمک

   به گفته آرایشگران در آرایشگاه زنناه برای فر کردن موها لازم نیست حتما به آرایشگاه های مختلف رفته و کلی هزینه کنید. روش های زیادی برای فر کردن موها وجود دارد که به راحتی می توانید موهای خود را فر کنید. یکی از این روش ها استفاد ه از اسپری نمک است. با اسپری نمک در خانه خیلی راحت و بدون هزینه موهای خود را فر کنید و لذت ببرید. در این مقاله روش های فر کردن مو با استفاده از اسپری نمک را به شما آموزش می دهیم:
- روش اول:
   ابتدا موها را خیس کرده و به چند بخش تقسیم نمایید، سپس به هر قسمت اسپری نمک زده و  کمی سشوار روی موها بگیرید و آن ها را پیچ دهید سپس با گیره های محکم موها را بنندید. روی موهای پیچیده سشوار گرفته و بعد از باز کردن سنجاق ها دوباره به آن ها اسپری نمک بزنید.
- روش دوم:
   بعد از شستن موها آن ها را به خوبی خشک نمایید، موها را به قسمت های مختلف تقسیم کرده و بعد به وسیله اتو موها را مجعد نمایید و سپس اسپری نمک به موها بزنید . اگر دوست دارید موها فر و پف داشته باشید می توان لا به لای آن ها کمی شامپوی خشک استفاده کرد.
- روش سوم:
   به موهای خود کمی موس زده و سپس خشک کنید. بعد از خشک شدن موها آن ها را به چند قسمت تقسیم نمایید و با اتوی فر کننده موها را بپیچید. سپس اسپری نمک را به موها بزنید فقط دقت کنید اسپری را با فاصله از مو بگیرید. بعد روی موها سشوار بگیرید. زمانی که اسپری نمک را بر روی مو استفاده می کنید نباید آن ها را شانه کنید. 

فر کردن مو با اسپری نمکReviewed by آرایشگاه on May 24Rating: 3.0فر کردن مو با اسپری نمکبسیاری از خانم ها موهای فر را دوست دارند و هر روشی را برای فر کردن موها امتحان می کنند اما بهترین روشظ برای فر کردن موها استفاده از اسپری نمک است. در این مقاله این روش را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها موهای فر را دوست دارند و هر روشی را برای فر کردن موها امتحان می کنند اما بهترین روشظ برای فر کردن موها استفاده از اسپری نمک است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *