لک و پیس و درمان طب سنتی
طب سنتی در مورد لک و پیس چه نظری دارد؟
بهمن ۲۹, ۱۳۹۵
ریمل و کرم پودر پاک کنید
ریمل و کرم پودر پاک کنید
بهمن ۳۰, ۱۳۹۵

لیز کردن مو های زائد(قسمت۱)

لیز کردن مو های زائد

لیز کردن مو های زائد

لیزر

لیزر نوری تك رنگ و تك طو0ل موج است. در لیزر موهای زائد عمدتا نور لیزر در رنگدانه ملانینی كه در موها به وفور یافت می شود، جذب شده و سبب تخریب سلولهای سازنده مو میشود و به همین دلیل است كه هرقدر مو ضخیمتر و مشكی تر باشد ،ملانین بیشتری دارد که  نور لیزر را بهتر جذب كرده و راحتتر از بین می رود. در عین حال چون ملانین در خود پوست هم وجود دارد هرچه مقدار آن كمتر باشد، یعنی بیمار سفیدتر باشد، انرژی كمتری در پوست جذب شده و احتمال سوختگی ناشی از لیزر مو كمتر می شود.

چه بیماری برای لیزر موهای زائد مناسب تر  هستند؟

پوستی روشن اما مویی مشكی و ضخیم داشته باشد. انتظاراتش واقع گرایانه بوده و اختلال هورمونی نداشته باشد. هرچند كه با پیشرفت هایی كه در زمینه لیزر و روشهای سرد كردن پوست به وجود آمده است بیمارانی كه پوستهای تیره تر دارند را هم می توان به شكل موثری درمان كرد، در مورد موهای بلوند، سفید یا قرمز كاهش دائمی موهای زائد غیرممكن است.

اگرچه رشد این موها را می توان با انجام لیزر گاه تا 3 ماه هم به تاخیر انداخت اما معمولا با همان تعداد و ضخامت و رنگ قبل مجددا رشد می كنند، بنابراین این  افراد درصورت تمایل می توانند با انجام لیزر هر 3 ماه، رشد موهایشان را تنها کنترل کنند.

لیز کردن مو های زائد(قسمت۱)Reviewed by Mehdi Alaeddini on Feb 17Rating:

4 دیدگاه ها

  1. ysna گفت:

    ممنون خیلی مفید بود ????

  2. ysna گفت:

    خیلی خوب بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *