کانتورینگ و استروبینگ
استروبینگ صورت
مرداد ۱۷, ۱۳۹۷
کیف لوازم آرایشی
لوازم ضروری کیف لوازم آرایش
مرداد ۱۸, ۱۳۹۷

روش های ماندگار کردن بوی عطر

افزایش ماندگاری بوی عطر

روش های ماندگار کردن بوی عطر

روش های ماندگار کردن بوی عطر

   هر کسی که از عطر استفاده می کند برای ماندگار کردن بوی آن می تواند از روش های مختلفی استفاده کند ذکه در این مطلب به شما آموزش می دهیم:
- نظيف و تميز
   اگر اهل رعايت كردن بهداشت فردی نیستید پس نبايد توقع داشته باشید كه بوي خوبي از شما به مشام ديگران برسد، طبيعيه كه تنها بويي كه از شما به جا می ماند يک بوي عرق تند است. قبل از اينكه عطر را روي بدن‌ استفاده کنید، ابتدا مطمئن شوید که بدنتان تمیز است و قرار نيست روي پوست چربي كه ممكن است كمي هم عرق كرده باشد عطر بزنید. 
- عطر، ضد عرق نيست
   اگر فكر مي‌ كنيد با خالي كردن يک شيشه عطر زير بغل يا جاهايي كه مستعد عرق هستند می توانید بوي عرق خود را از بین ببرید سخت در اشتباهيد، با اين كار بوي آن قسمت‌ هايي از بدن كه خيلي عرق می کند نه تنها كم نخواهد شد بلکه خيلي هم بيشتر می شود. پس به جای اینکه از عطر به جای ضد عرق استفاده کنین ، حتما از مام های رولی یا صابونی برای از بین بردن بوی عرق کمک بگیرید.
- روي نبض و از فاصله‌ي زياد
   حتما قبلا درباره اينكه عطر را روي نبض بزنید زياد شنیده اید اما واقعا اعضايي از بدنتان كه نبض دارد را خوب مي شناسید. قسمت‌ هايي از بدن داراي نبض است كه رگ تا سطح پوست، كمترين فاصله را دارد. عطر هم دقيقا بايد همين جا زده شود چون در اين نقطه‌ ها حرارت خون بیشتر بوده و موجب می شود بوي عطر خيلي خوب در هوا پخش شود. رگ گردن، نبض مچ دست، پشت گوش، پشت زانو و گودي گلو و جاهايي كه دست از آرنج تا مي‌شود جز بهترين جاهايي هستند كه نبض دارند. زماني كه قصد داريد عطر استفاده کنید، از فاصله‌ ده سانتي عطر را روي مچ دست اسپري کنید، بعد مقداري به پشت آرنج و مقداري هم روي گردن‌ بزنيد. يكي از ترفندهاي ماندگارتر شدن عطر روي نبض مچ این است كه بعد از اسپري كردن عطر، مچ‌ را آرام روي هم ماساژ دهید تا رگ‌ ها  گرم تر شوند و مولكول‌هاي عطر زودتر شروع به رايحه پراكني کنند. 
- شانه‌ خود را عطري کنید.
   اسپري كردن عطر روي موها كار درستي نيست زیرا موهاي شما را خشك می کند و ممکن است مشكلات زيادي ایجاد نماید. اما از آنجایی كه پخش شدن موها روي هوا موجب می شود عطر خوبي متصاعد گردد، هر چند روز يك بار روي شانه يا برسي كه استفاده می کنید مقداري عطر بزنید تا هر بار كه موها را شانه مي زنید، بوي خوبي لا به لاي موها بپیچد.
- روي هوا راه برويد.
   اينكه عطر را روي تمام بدن اسپري کنید مقداری عجيب است و ممکن است بعد از چند بار انجام دادن اين كار، عطر شما تمام شود يا انقدر بوي تندي بگیرید كه خودتان هم با مشكل مواجه شوید. كافي است چندبار عطر را روي هوا اسپري كنيد و در همون هوا شروع کنید به راه رفتن. اين كار هم به موها عطر خوشي مي دهد، هم به صورت و گلو. 
- چربي و رطوبت
   مولكول‌هاي ريز عطر زماني كه بين رطوبت و چربي گير بیفتند ، دیرتر بوی ان ها از بین می رود. به همین دلیل بهتر است قبل از عطر زدن از لوسيون بدن استفاده نمایید تا علاوه بر رطوبت، پوست مقداري هم چرب باشد. این مواد موجب ماندگار سدن عطر می شود.
- قبل لباس پوشيدن عطر بزنيد
    تصور اشتباهي در خصوص اينكه اگر عطر را روي لباس بزنيم ماندگاري آمن افزایش می یابد وجود دارد اما اين مسئله رو فراموش کنید. قبل از اينكه مانتو و شال يا مقنعه‌ سر کنید، روي اون نقاطي كه در بالا به آن اشاره کردیم با همان فاصله 10 سانتي مقداري عطر اسپري كنيد.
- بدون الكل و غليظ
   عطرهايي كه الكل بيشتر و غلظت‌ كمتری دارند، طبيعتا روي پوست‌ موندگاري كمتري خواهند داشت. هنگام خريد عطر به اين نکته دقت كنيد كه عطر شما غليظ باشد. براي اين كار عطر را چند بار تكان دهید و وقتي مشاهده کردید داخل آن حباب به وجود آمد و حباب‌ ها خيلي دير خالي شد، مطمئن باشيد كه عطر چربي مناسب را داشته و ماندگاري خوبی دارد. 

روش های ماندگار کردن بوی عطرReviewed by سه رخ on Aug 8Rating: 3.0روش های ماندگار کردن بوی عطربرای ماندگار کردن و طولانی کردن بوی عطر روش های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید همیشه و در هر حالتی خوشبو باشید. در این مقاله روش های ماندگار کردن بوی عطر را به شما آموزش خواهیم داد.

برای ماندگار کردن و طولانی کردن بوی عطر روش های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید همیشه و در هر حالتی خوشبو باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *