راه اتصال اکستنشن به مو
چطور اکستنشن به مو متصل می‌شود؟
فروردین ۲۹, ۱۳۹۷
مهم ترین نکات بعد از اکستنشن مو
نکات بعد از اکستنشن
فروردین ۳۰, ۱۳۹۷

مداد چشم رنگی

انواع مداد چشم رنگی

مداد چشم رنگی

مداد چشم رنگی

    خط چشم های مدادی انواع مختلفی دارند که مداد چشم رنگی یکی از انواع پرطرفدار آن ها است. مداد چشم رنگی برای آرایش های خاص کاربرد دارد. در این مطلب سعی داریم نکات موثری را در خصوص خط چشم های رنگی، آشنایی بیشتر با رنگ ها و اینکه چطور رنگی مناسب با رنگ چشم خود انتخاب کنید را به شما آموزش می دهیم. 
   مداد چشم ها درفروشگاه های لوازم آرایشی دارای تنوع رنگی زیادی هستند. اکثر خانم ها تمایل زیادی به استفاده از مداد چشم به رنگ مشکی و قهوه ای برای آرایش چشمان خود دارند. اما با انتخاب رنگ های زیبا و متنوع دیگر ،علاوه بر افزایش جذابیت چشم ها، آرایشی متفاوت را تجربه می کنید. برای انتخاب رنگ مناسب، ابتدا باید رنگ مناسب چشم های خود را بشناسید. رنگ چشم ها ،اولین عامل تعیین کننده رنگ مداد چشم شما هستند. زیرا هدف اصلی کشیدن خط چشم، ایجاد نگاهی عمیق و زیبایی هر چه بیشتر خط مژه ها و حالت چشم ها است. بنابراین انتخاب رنگ مناسب و هماهنگ با رنگ چشم ها از اهمیت زیادی برخوردار است. 
   مدادهای چشم رنگی دارای رنگ های سبز، آبی، نقره ای، قهوه ای، سرمه ای و مشکی است. هر کدام از این رنگ ها برای یک نوع آرایش و رنگ چشم خاصی کاربرد دارد. اما به طور معمول رنگ قهوه ای و مشکی بیشترین کاربرد را دارد. این مداد چشم ها را می توان متناسب با رنگ چشمان خود و نوع آرایشی که انتخاب می کنید، استفاده نمایید. مداد چشم های رنگی امروزه بین خانم ها و در آرایشگاه های زنانه بیشترین کاربرد را دارد. 

مداد چشم رنگیReviewed by سه رخ on Apr 18Rating: 3.0مداد چشم رنگیمداد چشم رنگی یکی از جدیدترین نوع محصولات آرایش چشم است که موجب جذاب تر شدن چشم ها و آرایش چشم می شود. در این مقاله مداد چشم رنگی را به شما معرفی می کنیم.

مداد چشم رنگی یکی از جدیدترین نوع محصولات آرایش چشم است که موجب جذاب تر شدن چشم ها و آرایش چشم می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *