لیفتینگ صورت با نخ
عوارض جانبی لیفت با نخ
آبان ۲۷, ۱۳۹۶
خمیر اصلاح آقایان
آموزش ساخت خمیر اصلاح آقایان
آبان ۲۸, ۱۳۹۶

مدل مو پاتختی

مدل مو

مدل مو پاتختی

مدل مو پاتختی

   برای پاتختی عروس معمولا از مدل موهای ساده و شیک استفاده می شود. بسیاری از آرایشگران برای روز پاتختی از مدل های آنچنانی برای عروس استفاده نمی کنند. مدل های شینیون بسته برای پاتختی کاربرد زیادی ندارد. زیرا این شینیون ها در آرایش موهای عروس برای شب عروسی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. در روز پاتختی معمولا مدل های ساده موی باز و یا شینیون های کاملاً ساده استفاده می شود. 
   در آرایشگاه بسیاری از مدل های مویی که برای روز پاتختی عروس در نظر گرفته می شود شامل بافت های ساده، موهای باز و یا نیمه باز و شینیون های ساده است. در این روز هدف ساده نشان دادن چهره عروس برای یک دورهمی زنانه است. عروس در شب عروسی به اندازه کافی جذابیت خود را به رخ کشیده است حال لازم است برای یک دورهمی زنانه چهره ای ساده و جذاب برای عروس ایجاد کرد.

مدل مو پاتختیReviewed by سه رخ on Nov 18Rating: 3.0مدل مو پاتختیبرای مراسم پاتختی عروس معمولاً از مدل موهای ساده و نیمه باز یا باز استفاده می شود تا چهره عروس کاملاً ساده و جذاب به نظر برسد. در این مقاله نحوه آرایش موهای را برای مراسم پاتختی به شما اموزش می دهیم.

برای مراسم پاتختی عروس معمولاً از مدل موهای ساده و نیمه باز یا باز استفاده می شود تا چهره عروس کاملاً ساده و جذاب به نظر برسد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *