آشنایی با مو چرب
مو چرب
شهریور ۲۹, ۱۳۹۶
کاشت قالب
کاشت قالب ناخن
شهریور ۲۹, ۱۳۹۶

مراحل آموزش صافی ژاپنی

آموزش مراحل آموزش صافی ژاپنی

مراحل آموزش صافی ژاپنی

مراحل آموزش صافی ژاپنی

  • تست موها
    متخصصین مو در آرایشگاه معتقدند در روش صافی ژاپنی، باید موهای مشتری به خوبی بررسی شود و تنها زمانی این روش به کار برده شود که از سلامت موها مطمئن شده و توضیحات لازم به مشتری داده شود. آرایشگران باید بدانند مو تابحال فر شده یا اینکه چه پروسه شیمیایی روی مو انجام شده .مو رنگ شده و یا در حالت عادی و خشک و شکننده می باشد.
  •  شستن موها
    متخصصین مو در آرایشگاه قبل از انجام هر کاری موها را به آرامی با شامپو و نرم کننده میشورند.همچنین در حین شامپو کردن موها، باید کف سر و ریشه موها به آرامی با آب ولرم ماساژ داده شوند تا صاف کردن موها احتمال موفقیت بیشتری داشته باشد. در این مرحله باید آبی که حاوی مواد معدنی غنی شده باشد، روی موها زده شود تا از سوختن موها جلوگیری شود. سپس ژل محافظ حرارت بر روی موها به صورت دسته های کوچکی زده می شود تا موها در حین انجام پروسه آسیب نبینند.
  •   ژل مخصوص موها
    این مرحله محلول یا ژل مخصوص صاف کردن موها به کار می رود این ژل اتصالات پروتئین موها را شکسته و باعث می شود که موها به شکل خارق العاده ای صاف شوند. فراموش نکنید که برای زدن محلول یا ژل باید دقت کرده و آن را در همه جای سر به سرعت و به طور مساوی پخش کرد. دقت داشته باشید که برای این که ریشه موها کمتر آسیب ببیند می توان یک پلاستیک روی موها قرار داد تا ساقه و ریشه موها با هم برخورد نداشته باشد. بسته به فر موها، این محلول باید بین 5 دقیقه تا 1 ساعت روی سر باقی بماند تا تاثیر کند. البته یک روش مناسب این است که یک دسته از موها را آزمایش کنید.
  •  شستشوی مو
    پس از این که تست یک دسته موها انجام شد و موها صاف شده بودند، زمان شستن آن ها فرا می رسد. در این مرحله باید موها به آرامی و با احتیاط شانه شوند تا موها آسیب نبینند. در حالی که موها با یک حوله خشک می شوند نیز باید از مالیدن آن ها به یکدیگر اجتناب شود.
  •   اتوکشی مو
    پس از این که موها شسته شده و با سشوار خشک شدند، نوبت به کشیدن اتو مو می رسد. البته دقت داشته باشید که بهتر است کمی رطوبت، روی موها باقی مانده باشد. اتو مو نیز باید در دمای بالا موها را صاف کند. این کار ممکن است یک تا 1 ساعت و نیم طول بکشد.
  •  خنثی کننده
    پس از این که موها با اتو مو صاف شدند، یک خنثی کننده روی موها زده می شود تا pH آن را تنظیم کند. این خنثی کننده باید 5 دقیقه روی موها بماند.
  •  شستشو خنثی کننده
    باید موها دوباره با یک کاندیشنر شسته شوند تا از آسیب دیدن موها جلوگیری شده و رطوبت لازم جذب ساقه های مو شود.
  •  سشوار
    پس از شستن موها، باید روی آن ها آبی که حاوی املاح غنی شده باشد، زده شده و قبل از خشک شدن آن ها را با یک کرم کنترلر چرب کرد. سپس سشوار باید به صورت مستقیم روی ساقه های مو قرار گرفته و با این کار موها صاف و زیبا دیده شوند.
  •  اتو مو
    پس از این که موها به طور نسبی با سشوار خشک شدند، باید برای آخرین بار آن ها را اتو کشید تا موها صاف و یکدست شوند. دقت کنید که این انتهای پروسه نیست و برای گرفتن نتیجه بهتر باید 48 تا 72 ساعت  از خیس شدن موها جلوگیری کرد.
مراحل آموزش صافی ژاپنیReviewed by سه رخ on Sep 20Rating: 3.5مراحل آموزش صافی ژاپنیمتخصصین مو در آرایشگاه معتقدند در روش صافی ژاپنی، باید موهای مشتری به خوبی بررسی شود و تنها زمانی این روش به کار برده شود که از سلامت موها مطمئن شده و توضیحات لازم به مشتری داده شود. آرایشگران باید بدانند مو تابحال فر شده یا اینکه چه پروسه شیمیایی روی مو انجام شده .مو رنگ شده و یا در حالت عادی و خشک و شکننده می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *