آموزش فرکردن مو با کاغذ
فرکردن مو با کاغذ
مهر ۵, ۱۳۹۶
فون آرایش و گریم
فون گریم چیست؟
مهر ۵, ۱۳۹۶

معروف ترین برندهای لوازم آرایش ارگانیک

محصولات آرایشی ارگانیک

معروف ترین برندهای لوازم آرایش ارگانیک

معروف ترین برندهای لوازم آرایش ارگانیک

   تعیین کردن اعتبار یک برند ارگانیک کاری دشوار است. همانطور که در مقاله های پیشین گفته شد مواد ارگانیک باید حتماً توسط مؤسسه استاندارد USDA تأیید گردند. اما این شرکت هیچگونه نظارتی روی تمام این محصولات ندارد. با این حال در این مقاله قصد دارید  برترین برند ها و مارک های لوازم آرایشی ارگانیک که می توانید به آن ها اعتماد کنید را به شما معرفی کنیم.
Revolution Organics
   در شرایطی که اکثر برندها تنها دارای یک عنصر ارگانیک می باشند این محصول با ۸۵ درصد خلوص حاوی چند ترکیب ارگانیک می باشد. از عناصر اصلی این محصولات نارگیل و عسل است. این برند شامل محصولاتی برای لب ، گونه و …است.
Meow Meow Tweet
   این صابون های ارگانیک از روغن گیاهان ارگانیک مخلوط با خالص ترین عصاره ها تهیه می گردند. مانند گریپ فروت و نعنا ، پرتغال و رازیانه ، اسطوخودوس و سنبل هندی و ….
Intelligent Nutrients
   این برند هم یکی از بهترین برندهای محصولات آرایشی ارگانیک است، به توصیه آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه حتماً برق لب بدون گلوتن آن را که از عصاره کرنبری، پرتغال و آکایی تهیه شده است، امتحان کنید.
Lurk
   در این نوع عطرها هیچ گونه الکلی وجود نداشته و از روغن های اسنشیال خالص بر پایه جوجوبای ارگانیک تهیه شده اند. ترجیحاً این عطرها را دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کرده و حداکثر تا ۱ سال پس از باز شدن آنها استفاده نمایید.
Nourish Organic
   این مارک اولین خط تولید کامل محصولات زیبایی ارگانیک می باشد و تمامی محصولات آن دارای لیبل USDA هستند. پیشنهاد می کنیم سرم ضد چروک صورت آن را حتما امتحان فرمایید.
Sumbody
   این محصولات دست ساز بوده و کاملاً طبیعی و سازگار با محیط زیست می باشند. اسکراب بدن این برند با شکر قهوه ای ارگانیک ،کره کاکائو و روغن پسته جایی برای تعریف باقی نمی گذارد.
Ava Anderson Non-Toxic
   جالب است بدانید که این محصول توسط یک نوجوان تولید شده است، اوا اندرسون یک سری کامل از محصولات ارگانیک تولید می کند که بدون استفاده از مواد شیمیایی تهیه می شوند. فرمول ریمل مژه این محصول فوق العاده است که طبیعی و سرشار از مواد مغذی است و با آلوئه ورا، موم گیاهی و رنگ طبیعی تهیه شده است.
Pristine Beauty
   بلرکسلر این محصول را جهت کمک به پوست افرادی که از سرطان سینه نجات یافته اند در سن ۳۰ سالگی راه اندازی کرد. سرم احیای موی آن با روغن های نارگیل ارگانیک و روغن دانه کنجد و روغن جوجوبا به سلامت مجدد مو کمک بسیاری می کند.
Rahua
   این نوع محصولات سرشار از آنتی اکسیدان مستقیماً از جنگل های آمازون می آیند .شامپوی فاقد سولفات آن، که حاوی کوینا و نارگیل است محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان این برند داشته است.
Neal’s Yard Remedies
   پاک کننده آرایش این برند، که حاوی آنتی اکسیدان چای سفید و آلوئه ورای تسکین دهنده است هر نوع آرایشی حتی ضدآب را هم با ملایمت پاک کرده و برای پوست حساس اطراف چشم بسیار مناسب می باشد.
SpaRitual
   این مارک یکی از معتبرترین برندهای لاک ارگانیک است که در بین خانم ها طرفداران بسیاری دارد. 
Nvey Eco
   این پنکیک ارگانیک یکی از بهترین های لوازم آرایشی صورت است . 
John Masters Organics
   این محصول مراقبت از مو ارگانیک مورد توجه بسیاری از استایلیست های مو در آرایشگاه قرار گرفته است.

معروف ترین برندهای لوازم آرایش ارگانیکReviewed by سه رخ on Sep 27Rating: 3.0معروف ترین برندهای لوازم آرایش ارگانیکمعروف ترین برندهای لوازم آرایشی ارگانیک در دنیا در این مقاله به شما معرفی می شوند. همچنین بهترین محصول هر یک از برندها نیز به شما معرفی می گردد.

معروف ترین برندهای لوازم آرایشی ارگانیک در دنیا در این مقاله به شما معرفی می شوند. همچنین بهترین محصول هر یک از برندها نیز به شما معرفی می گردد.

1 دیدگاه

  1. میترا راستین گفت:

    برند انوی اکو در ایران است و من هم از محصولات آرایشیش و هم پوستیش استفاده می کنم , عالیه , من به از هر لوازم آرایشی استفاده می کردم پوستم واکنش نشان می داد , از وقتی این برند را پیدا کردم راحت شدم , ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *