آرایش خلیجی
نکات آرایش خلیجی
مهر ۹, ۱۳۹۶
آرایش چشم عروس
آموزش آرایش چشم عروس
مهر ۹, ۱۳۹۶

موس موی جیورجی

اسپري حالت‌ دهنده مو جيورجي

موس موی جیورجی

موس موی جیورجی

   بسیاری از خانم ها پس از شستشو و خشک کردن موهای خود با موهایی وز و معلق در هوا روبه رو می شوند که ظاهر آن ها را نا مرتب نشان می دهد. یکی از بهترین محصولات برای این حالت اسپری کراتینه و ترمیم کننده مو جیورجی است که محصولی است برای صاف کردن و نرم کردن موهاست و موها را برای مدت طولانی صاف می کند.
    این محصول یکی از قوی ترین موس های موجود است که با نام اسپری 8 در 1 ضد وز در بازار شناخته شده است و موجب درخشندگی موها  خواهد شد. کراتین موجود در این محصول در واقع پروتئین اصلی موجود در مو و دندادن و ناخن است. این محصول به کمک کراتین موجود در ساختار خود موجب تغذیه مو شده و موها را تقویت می کند. این اسپری حجم قابل توجهی به موهای وز می بخشد که در عین صاف شدن، پرپشت نیز به نظر می آیند. بهتر است از این اسپری بعد از حمام و خشک کردن موها استفاده کنید و به آرامی اسپری را در سطح مو ماساژ دهید تا جذب مو گردد.

موس موی جیورجیReviewed by سه رخ on Oct 1Rating: 3.0موس موی جیورجیموس موی جیورجی یکی از بهترین حالت دهنده های مو می باشد که در آرایشگاه استفاده می شود. در این مقاله در مورد این محصول مطالبی را ارائه می دهیم.

موس موی جیورجی یکی از بهترین حالت دهنده های مو می باشد که در آرایشگاه استفاده می شود.

2 دیدگاه ها

  1. asal گفت:

    بسیار عالی

  2. Minaaaa گفت:

    مرسی فروش هم دارید؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *