تیرگی واژن و کشاله ران
علت تیرگی واژن و کشاله ران
مهر ۱۶, ۱۳۹۶
آرایش موها
آرایش موها برای صورت گرد
مهر ۱۷, ۱۳۹۶

بیماری عفونت‌ ویروسی ناخن

بیماری ناخن

بیماری عفونت‌های ویروسی ناخن

بیماری عفونت‌های ویروسی ناخن

   یکی از بیماری های ناخن عفونت‌های ویروسی ناخن است. در واقع ویروس عامل ایجاد زگیل‌های زیر ناخنی در (ناخن پا) و زگیل تخت در (ناخن دست) است. وجود زگیل، موجب تغییر شکل ناخن و پوست زیر آن دچار خواهد شد. زگیل‌ها در زیر پوست ایجاد می شوند،  به همین دلیل درمان آن ها به سختی انجام شده و به دوره درمانی طولانی مدت نیاز دارند.
   برای درمان عفونت های ویروسی حتما باید به پزشک مراجعه کنید زیرا با روش های خانگی و سطحی نمی توان این ویروس ها را از بین برد. در آرایشگاه اگر فردی دچاری یکی از بیماری های عفونی ناخن باشد هیچگونه خدمات ناخن به اوا ارائه نمی شود تا اینکه ناخن ها درمان شوند. زیرا هر گونه مانوری بر روی این گونه ناخن ها موجب تشدید بیماری ان ها شده و دوره درمان آن ها را طولانی تر و سخت تر خواهد کرد. توصیه سایت سه رخ به تمامی خانم ها و آقایان عزیز این است که به محض مشاهده علائم بیماری ناخن حتماً برای درمان آن ها اقدام کنند.

بیماری عفونت‌ ویروسی ناخنReviewed by سه رخ on Oct 8Rating: 3.0بیماری عفونت‌های ویروسی ناخنبیماری عفونت‌های ویروسی ناخن یکی از بیماری های ناخن است که حتماً باید تحت نظر پزشک معالجه شود. در این مقاله این بیماری را به شما معرفی می کنیم.

بیماری عفونت‌های ویروسی ناخن یکی از بیماری های ناخن است که حتماً باید تحت نظر پزشک معالجه شود. در این مقاله این بیماری را به شما معرفی می کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *