ماسک رفع موی سبیل
ماسک طبیعی برای از بین بردن سبیل خانم‌ها (قسمت اول)
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۷
نحوه استفاده از مداد چشم
آموزش کشیدن خط چشم با مداد چشم
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۷

نکات آرایشی برای دختران جوان

آرایش مخصوص دختران جوان

نکات آرایشی برای دختران جوان

نکات آرایشی برای دختران جوان

1. اگر در سنی هستید که هنوز آثار جوش های غرور جوانی بر روی پوستتان آشکار است و تمایل دارید با کرم پودر و پنکیک آنها را بپوشانید و پوست صورت خود را صاف نشان دهید توصیه می کنیم از ضد آفتاب های مخصوص پوست خود (چرب،خشک،مختلط) که دارای کرم پودر هم هستند، استفاده نمایید، زیرا الان با زدن هر کرم پودر یا پنکیکی پوستی صاف برای آرایش دارید اما به مرور زمان و تنها در سه ،چهار سال آینده پوست شما این زیبایی را از دست داده و برای شل شدن و پیری زود رس آماده تر خواهد شد و لکه ها، خیلی زود تر از زمان خود بر روی پوست ظاهر می شوند. پس به توصیه آرایشگران با تجربه در آرایشگاه و متخصصان پوست تا جایی که امکان دارد از کرم پودر و پنکیک ها دوری نمایید و فقط کرم آرایشی خود را با ضد آفتاب خوب انتخاب نمایید. 
2. در صورتی که علاقه ی زیادی به زدن کرم پودر و پنکیک دارید در مجالس خاص بر روی ضد آفتاب خود می توانید کمی از آنها بزنید و حتما بعد از تمام شدن مهمانی با شیر پاک کن آنها را از روی پوست پاک نمایید و هرگز شب با آرایش نخوابید.
3. در مورد چشم ها بهتر است در این سنین تنها از ریمل آن هم بدون خورده مژه و با کشیدن چند بار آرام تنها بر روی مژه های بالا به طور کاملا طبیعی چشمان خود را جذاب تر نمایید.
4. در صورت تمایل به خط چشم بهتر است از یک خط بسیار نازک در پشت چشم که آن هم از چشم بیرون نزده باشد به چشم ها حالت طبیعی بدهد استفاده کنید.
5. سعی کنید بعداز حمام به مژه های خود فر مژه بزنید تا از شکستگی مژه ها جلوگیری گردد و از بغل مژه ها زاویه دار به نظر نیایند. سپس چند بار ریمل را به آرامی به طور افقی وکمی هم به سمت بالا به مژه ها بزنید، در صورت چسبندگی مژه ها بهتر است از یک برس ریمل جداگانه که مخصوص شانه کردن مژه ها می باشد و یا از سنجاق ته گرد استفاده کنید و تا کاملا خشک نشده اند آنها را از هم جدا نمایید تا شکل طبیعی تری داشته باشند.

نکات آرایشی برای دختران جوانReviewed by آرایشگاه on May 21Rating: 3.0نکات آرایشی برای دختران جوانبسیاری از دختران جوان تصور می کنند اگر آرایش غلیظی داشته باشند چهره آن ها جذاب تر خواهد شد در صورتی که با آرایش ملایم و طبیعی زیباتر می شوند. در این مقاله نکات آرایشی برای دختران جوان را به شما اموزش می دهیم.

بسیاری از دختران جوان تصور می کنند اگر آرایش غلیظی داشته باشند چهره آن ها جذاب تر خواهد شد در صورتی که با آرایش ملایم و طبیعی زیباتر می شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *