بهترین اسکراب بدن و صورت فصل بهار
اسکراب بدن و صورت فصل بهار
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۷
ماسک خانگی برای رفع موی سبیل
ماسک طبیعی برای از بین بردن سبیل خانم‌ها (قسمت دوم)
خرداد ۱, ۱۳۹۷

وازلین بهترین پاک کننده آرایش چشم

بهترین پاک کننده آرایش چشم

وازلین بهترین پاک کننده آرایش چشم

وازلین بهترین پاک کننده آرایش چشم

   وازلین فواید و مزایای زیادی برای زیبایی خانم ها دارد که یکی از بهترین کاربردهای آن پاک کردن آرایش چشم است. هر خانمی هر قدر هم وسایل آرایشی و بهداشتی گران قیمت بخرد به یک قوطی وازلین روی میز آرایش خود نیاز دارد. چون وازلین فواید بی نظیری در زیبایی پوست دارد.پاک کننده آرایش چشم با استفاده از وازلین می توان خیلی راحت و بی دردسر و بدون آسیب رساندن به چشم ها و مژه ها آرایش خود را پاک نمایید.
- پاک کننده آرایش چشم طبیعی
   برای پاک کردن آرایش چشم با وازلین می توان یک لایه از وازلین را روی پد آرایشی زده و آرایش چشم را به آرامی پاک کنید، همچنین می توان به یک گوش پاک کن کمی وازلین زده و به پلکتان بمالید تا آرایش چشم به آرامی از روی پوست و مژه پاک شود سپس با یک پد آرایشی می توان آرایش چشم را کاملا پاک نمود..
- فواید پاک کردن آرایش چشم با وازلین
- وازلین موجب بسته شدن منافذ پوست نخواهد شد و پوست جوش نمی زند.
- وازلین به هیچ عنوان موجب ایجاد حساسیت نخواهد شد. 
- محصولات آرایشی ضد آب و 24 ساعته را می تواند به راحتی پاک نماید.
- وازلین مژه ها را به صورت طبیعی ضخیم خواهد کرد. 
- وازلین موجب جلوگیری از ایجاد چین و چروک دور چشم می شود. 
- وازلین خاصیت مرطوب کنندگی دارد.
   فقط دقت کنید وازلین داخل چشم نرود زیرا وازلین روغنی بوده و اگر وارد چشم شود موجب ایجاد دیدی تار می شود, اگر وازلین وارد چشم شد سریع چشم ها را با آب گرم شستشو دهید.

پاک کننده آرایش چشم
وازلین بهترین پاک کننده آرایش چشمReviewed by آرایشگاه on May 22Rating: 3.0وازلین بهترین پاک کننده آرایش چشموازلین یکی از روغن های طبیعی است که برای پاک کردن آرایش صورت بسیار کاربرد داشته و هیچ گونه عوارض و حساسیتی برای پوست ندارد. در این مقاله فواید وازلین را برای پاک کردن آرایش چشم به شما معرفی می کنیم.

وازلین یکی از روغن های طبیعی است که برای پاک کردن آرایش صورت بسیار کاربرد داشته و هیچ گونه عوارض و حساسیتی برای پوست ندارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *