بهترین راه صاف کردن فوری مو
صاف کردن فوری مو
تیر ۲۷, ۱۳۹۷
جلوگیری از ریزش مو در آرایشگاه
روشهای جلوگیری از ریزش مو
تیر ۲۷, ۱۳۹۷

ویژگی ریمل خوب

بهترین ریمل چشم

ویژگی ریمل خوب

ویژگی ریمل خوب

ریمل یکی از وسیله های آرایش چشم و مژه است که خانم ها به صورت روزانه از آن استفاده می کنند. اما ویژگی یک ریمل خوب چیست؟ یک ریمل باید چه خصوصیاتی داشته باشد تا شما حاضر شوید آن را خریداری کنید.

ممکنه یک ریمل خوب بهم معرفی کنی؟
- یک ریمل خوب ضد آب دارید؟
- ریمل خوبی که اصلا نریزه  قیمتش هم مناسب باشه چی پیشنهاد میکنی؟
- و...
این ها نمونه سوالاتی است که خیلی از خانم ها یا از دوستان خود می پرسند و یا در هنگام خرید ریمل از فروشنده سوال می کنند. ریمل خوب برای هر کسی با توجه به نوع مژه و هم چنین آرایشی که برای چشم ها در نظر میگیرد با نفر دیگر متفاوت است. حتی تعریف ریمل خوب برای کسانی که به دنبال حجم دهندگی مژه هستند با افرادی که مژه های صاف و بی حالت دارند کاملا با یکدیگر فرق می کند.

قیمت مناسب، پرپشت کننده مژه، حجم دهنده، بلند کننده و مشکی کننده به ترتیب مهم ترین اولویت هایی است که خانم ها برای خرید ریمل خوب در نظر می گیرند. نکته مهمی که کمتر به آن توجه می شود تنوع فرچه انواع ریمل ها است که علاوه بر مایع ریمل در فرم دهی مژه ها نقش اساسی داشته و می توانند کیفیت آرایش چشم شما را کاملا تغییر دهند. این 7 مدل فرچه از میان محبوب ترین انواع ریمل انتخاب شده اند و می توانند برای خرید و تهیه ریمل خوب و مناسب به شما کمک کنند:
1.  پرپشت کننده مژه
2.  فر کننده
3. حجم دهنده
4. بلند کننده ، حجم دهنده و فر کننده
5 .فرکننده و حجم دهنده
6.بلند کننده ، حجم دهنده
7.فرکننده و جدا کننده

   به نظر کارشناسان زیبایی و آرایش علاوه بر ریمل خوب، شیوه ریمل زدن نیز در فرم چشم ها و نوع آرایش بسیار تاثیر گذار است. این چند راهکار مهم و ساده برای بهتر ریمل زدن را یاد بگیرید.
- همیشه قبل از شروع ریمل زدن، فرمژه بزنید.
- اول به سمت پایین نگاه کنید و ریمل زدن را شروع کنید. از بیخ مژه به سمت بیرون و روی مژه به سمت بالا برس ریمل را حرکت دهید. 
- حال نوبت مژه های پایین است. کمی از غلظت مایع برس کم کرده و به صورت عمودی و با فاصله روی مژه های پایین ریمل بزنید.
- به صورت زیگزاگی ریمل بزنید تا مژه ها فرم بهتری بگیرند.
- آرایش چشم خود را تکمیل کنید و ریمل زدن را برای مرحله آخر در نظر بگیرید.
- اگر مژه های کوتاه و بیحالت دارید باید سراغ ریمل های فرم دهنده و بلند کننده بروید و برای نتیجه بهتر دو بار ریمل بزنید.
- برای مژه های بلند، تنها استفاده از ریمل حجم دهنده کافی است. مخصوصا اگر یکی دوبار با فاصله ریمل بزنید مژه ها کاملا خوش حالت خواهند شد. 
- ریمل خوب باید به راحتی از روی چشم ها پاک شود. بدون کشیدگی و کندن مژه و تنها با استفاده از آرایش پاک کن های دو فاز به آرامی ریمل را قبل از خواب از روی چشم ها پاک کنید.
- ریمل خوب معمولا ارزان نیست و به دلیل تماس مستقیمی که برس ریمل با چشم ها دارد در صورت استاندارد نبودن ممکن است چشم ها را دچار عفونت جدی کند.
- گاهی بعد از ریمل زدن مژه ها به هم می چسبند؛ در این صورت با استفاده از برس یک ریمل قدیمی و یا با استفاده از شانه کوچک مداد چشم، بعد از ریمل زدن مژه ها را از یکدیگر جدا کرده و از به کاربردن سوزن و اشیا نوک تیز جدا خودداری کنید.
- برای اینکه عمر ریمل را افزایش دهید، خصوصا اگر ریمل خوب و ومناسبی خریده اید؛  به جای بالا پایین بردن فرچه در مخزن ریمل آن را بچرخانید تا کمتر هوا وارد مخزن ریمل شده و زود خشک نشود.

ویژگی ریمل خوبReviewed by سه رخ on Jul 18Rating: 3.0ویژگی ریمل خوبیک ریمل خوب باید علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفت بالای مواد ریمل و فرچه باشد تا مژه ها به یکدیگر نچسبند و پرپشت و حجیم به نظر برسند. در این مقاله ویژگی ریمل خوب را بررسی می کنیم.

یک ریمل خوب باید علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفت بالای مواد ریمل و فرچه باشد تا مژه ها به یکدیگر نچسبند و پرپشت و حجیم به نظر برسند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *