مراقبت از پا
راز داشتن پاهای جذاب
مرداد ۷, ۱۳۹۷
درمان جوش صورت
درمان جوش صورت بعد از اصلاح
مرداد ۸, ۱۳۹۷

پروتئین تراپی مو

ماسک پروتئین تراپی مو

پروتئین تراپی مو

پروتئین تراپی مو

داشتن موهایی زیبا و سالم آرزو و خواسته هر زنی است. جنس موها از کراتین و زنجیره های آمینواسیدی است  و در واقع، جنس موها از پروتئین است که برای حفظ ساختار سالم و زیبا در موها، نیاز به مصرف مواد پروتئینی دارید. این پروتئین را می توان از طریق مواد خوراکی و یا ماسک های پروتئینی به موها تزریق کنید. زمانی که موها خشک و وز هستند، باید آن ها را با نرم کننده، هیدراته کنید. کمبود پروتئین در موها موجب شکنندگی، ایجاد شدن حالت کششی در ساختار تار مو و خرد شدن هنگام شانه زدن موها می شود. 
پروتئین تراپی با ماسک موی مایونز و تخم مرغ
- یک عدد سفیده تخم مرغ
- 2 قاشق غذاخوری سس مایونز
روش تهیه و مصرف:
ابتدا مواد بالا را باهم مخلوط کنید تا بافت نرمی ایجاد شود و سپس به مدت 30 تا 45 دقیقه به تمام موها بزنید و با شامپو و نرم کننده موها را بشویید. این ماسک رو هفته ای یک بار امتحان کنید. هم سفیده تخم مرغ و هم سس مایونز، سرشار از پروتئین بوده و استفاده از آن ها موجب درمان مو می شوند.
پروتئین درمانی با ماسک موی آووکادو
- یک عدد آووکادوی له شده
- یک عدد تخم مرغ کامل
- 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون
روش تهیه و مصرف:
تمام مواد را با هم مخلوط کنید و سپس به کف سر و تمام ساقه موها  بمالید و بعد از 30 دقیقه، با شامپو، نرم کننده و آب سرد موها را شسته و آبکشی کنید. این درمان را هفته ای یک بار و اگه موها خیلی آسیب دیده و خشک هستند، هفته ای دو بار انجام دهید.
ماسک موی پروتئینه – زرده تخم مرغ و عسل
- یک عدد زرده تخم مرغ
- یک قاشق غذاخوری عسل
- یک قاشق غذاخوری روغن بادام
روش تهیه و مصرف:
تمام مواد بالا را باهم مخلوط کنید و به مدت زمان 15 تا 20 دقیقه روی موها بمالید و سپس با شامپو و آب سرد آبکشی کنید. اگر موهای شما چرب است، بهتر است از این ماسک استفاده نکنید. اگه قصد ندارید رنگ موهای شما روشن شود بهتر است که اجازه دهید این ماسک بیشتر از 20 دقیقه روی موها بماند چون عسل خاصیت روشن کنندگی داشته و می تواند رنگ موها را روشن کند.
ماسک موی پروتئینه شیر نارگیل
- 3 قاشق غذاخوری شیر نارگیل
این مقدار شیر نارگیل روا کمی گرم کنید و با سرانگشتان خود، به کف سر، ریشه موها و ساقه موها ماساژ دهید و سپس اجازه دهید تا صبح روی موها باقی بماند (از کلاه دوش برای پوشوندن موها استفاده کنید). دقت کنید شیر نارگیل را زیاد حرارت ندهید و در حد گرم شدن کفایت می کند. اگر موهای شما حجم و بلندی زیادی دارد مقدار بیشتری از این ماسک استفاده کنید. 

پروتئین تراپی موReviewed by سه رخ on Jul 29Rating: 3.5پروتئین تراپی موپروتئین تراپی مو از طریق ماسک های پروتئینی انجام می شود که می توانید به راحتی در منزل با مواد طبیعی تهیه کنید و از ان ها برای تقویت موها استفاده کنید. در این مقاله پروتئین تراپی موها را به شما آموزش می دهیم.

پروتئین تراپی مو از طریق ماسک های پروتئینی انجام می شود که می توانید به راحتی در منزل با مواد طبیعی تهیه کنید و از ان ها برای تقویت موها استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *