رفع خط اخم با بوتاکس دیسپورت
بوتاکس دیسپورت
مهر ۲۳, ۱۳۹۶
سرم مو
سرم موی کریستال
مهر ۲۳, ۱۳۹۶

پودر کروم ناخن

پودر آیینه ای ناخن

پودر کروم ناخن

پودر کروم ناخن

   امروزه طراحی ناخن با پودر کروم بسیار رواج یافته است. پودر کروم ناخن فلزی است خاکستری، بی‌بو و بدون طعم، سخت و براق که مقاومت زیادی در برابر اکسیداسیون حتی در حرارت‌های دارد. پودرکروم قابل تبخیر نبوده، اما می‌تواند به صورت ذرات ریز در هوا معلق باشد. این ماده در طبیعت قابل تجزیه و تخریب نیست و بطور طبیعی در صخره‌ها، گیاهان و حیوانات، خاک، گازها و ذرات منتشره از آتشفشانی پیدا می شود.
   پودر کروم به پودر اینه آی ناخن نیز شهرت دارد. این پودر ناخن از انبار ایالات متحده توسط  uspsارسال شده و استفاده از آن بسیار آسان است. این پودر را می توان زیر ژل دستگاه  uvو حتی زیر لامپ led در ۳دقیقه برو روی ناخن قرار داد. رنگدانه پودر کروم silverمورد تایید  fdaامریکا بوده و از نظر بهداشتی برای ناخن و پوست  ایمن است. این پودر رنگ نقره ای داشته و برای ایجاد تن های رنگی مختلف در ان می توان از لاک های ژلیش استفاده نمود.

پودر کروم ناخنReviewed by سه رخ on Oct 15Rating: 3.0پودر کروم ناخنپودر کروم ناخن یک پودر فلزی است که رنگی خاکستری داشته و برای طراحی ناخن های خانم ها در آراشگاه مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله شما را با این نوع پودر اشنا می کنیم.

پودر کروم ناخن یک پودر فلزی است که رنگی خاکستری داشته و برای طراحی ناخن های خانم ها در آراشگاه مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله شما را با این نوع پودر اشنا می کنیم.

1 دیدگاه

  1. خانم ناز گفت:

    خیلی رنگ کروم ناخن ش زیباست. فقط با کاشت ناخن یا ژلیش این طرح لاک رو میشه داشت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *