مراحل فرنچ ناخن
مراحل فرنچ ناخن
خرداد ۲۴, ۱۳۹۶
آموزش آرایش شیک صورت
آموزش آرایش شیک صورت
خرداد ۲۵, ۱۳۹۶

پیگمنتر یا اجرا کننده میکروپیگمنتیشن

پیگمنتر یا اجرا کننده میکروپیگمنتیشن

پیگمنتر

پیگمنتر یا اجرا کننده میکروپیگمنتیشن

   به فردی که عمل میکروپیگمنتیشن را انجام میدهد پیگمنتر میگویند. پیگمنتر آموزش های لازم را دیده و نسبت به سلامت شما و استفاده از دستگاه و مواد مصرفی مجاز متعهد می باشد.تکنسین پیگمنتر باید گواهینامه آموزشی با واکسیناسیون هپاتیت B و کزاز و بیمه تخصصی مسئولیت داشته و هر فردی به راحتی نمی تواند اقدام به پیاده سازی این روش بر روی صورت افراد کند.
   در چند سال گذشته بعضی از امور پزشکی توسط افراد غیر متخصص و غیر پزشک انجام میشد که با درک انتقال بیماریها و بالا رفتن توقع مردم به تدریج این امور به افراد متخصص واگذار شد. میکروپیگمنتیشن هم که روش جدیدی از تاتو است دقیقا مشابه همین امور است. خون و مایعات بافتی هر بیمار امکان عفونی شدن  با ویروس ایدز (HIV)، هپاتیت B، هپاتیت C و دیگر میکروب‌های بیماری‌زا را داشته و از انجام روش میکروپیگمنتیشن در محیط های غیر استریل پرهیز نمایید.

توصیه پزشکان و آرایشگران در آرایشگاه جهت انجام عمل میکروپیگمنتیشن، مراجعه به کلینیک ها و آرایشگاه های معتبر دارای مدرک پزشکی است.


مطالب مرتبط:

میکروپیگمنتیشن چیست؟
هاشور ابرو با میکروپیگمنتیشن
میکروپیگمنتیشن چشم

پیگمنتر یا اجرا کننده میکروپیگمنتیشنReviewed by سه رخ on Jun 14Rating: 4.5پیگمنتر یا اجرا کننده میکروپیگمنتیشندر این مقاله فردی که عمل میکروپیگمنتیشن را معرفی میکنیم که چه مسئولیتی داشته و باید از چه شرایطی برخوردار باشد.

 

2 دیدگاه ها

  1. خانم عزیزی گفت:

    یک پیگمنتر باید طراحی ابرو رو خوب بلد باشه.

  2. مه سان گفت:

    واقعا حواستون باشه پی کار میکروپیگمنتیشن رو انجام میدین. این خیلی مهمه. چون یه بی دقتی هم ممکنه موجب به خطر افتادن سلامتی بشه همین که طرح و آرایشی که میخواید خوب از آب درنیاد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *