چگونه با آرایش در آرایشگاه صورت خود را لاغر و ظریف نشان دهیم
چگونه با آرایش صورت خود را لاغر و ظریف نشان دهیم
مرداد ۴, ۱۳۹۷
معرفی بهترین سرم پوست
بهترین سرم پوست
مرداد ۴, ۱۳۹۷

چوب صندل برای آفتاب سوختگی

ماسک چوب صندل

چوب صندل برای آفتاب سوختگی

چوب صندل برای آفتاب سوختگی

   روغن صندل چوب حاوی ترکیبات خنک کننده بوده و می توان از آن برای آرام کردن التهاب آفتاب سوختگی، التیام و خنک کردن محل سوزش و جلوگیری از عفونت محل آفتاب سوختگی استفاده کرد. بسیاری از مردم آسیایی از خمیر پودر چوب صندل برای روشن کردن رنگ پوست‌ خود استفاده می‌ کنند. در برخی از ادیان، خمیر این چوب به صورت روزانه بر روی پیشانی مالیده می‌ شود. در کاربرد دارویی، خمیر چوب صندل را برای همرنگ کردن نواحی مختلف پوست استفاده خواهند کرد.
   اگر خشکی پوست به مشکل دائمی شما تبدیل شده، پودر چوب صندل می‌ تواند موجب مرطوب کردن پوست‌ شما شود. این پودر موجب می‌ شود تا پوست رطوبت بیشتری را جذب کرده و از ترک خوردن آن در شرایط مختلف جلوگیری شود. برای استفاده از روغن چوب صندل باید مواد زیر را آماده کنید:
- 2 قاشق غذاخوری پودر چوب صندل
- 2 قاشق غذاخوری پودر زردچوبه
- چند قطره گلاب
   این 3 ماده را با هم مخلوط کنید. توصیه می کنیم اول پودرها را ترکیب کنید و بعد به آن گلاب اضافه نمایید تا جایی که تبدیل به یه خمیر نرم شود.به مدت 30 دقیقه، این خمیر را روی پوست دست یا صورت یا هر جای دیگه که دچار تیرگی و سوختگی شده قرار دهید و سپس با آب سرد بشویید. اگر تیرگی دست ها زیاد است و فکر می کنید به یک درمان قوی و موثر نیاز دارید، حتما از این ماسک کمک گرفته  و مدت 2 هفته هر روز از آن استفاده نمایید تا شاهد روشن شدن رنگ پوست خود باشید. چوب صندل به درمان هر گونه تیرگی پوست و صدمات ناشی از آفتاب کمک خواهد کرد و زردچوبه هم این ترکیب را به یک روشن کننده فوق قوی تبدیل می کند. 

چوب صندل برای آفتاب سوختگیReviewed by آرایشگاه on Jul 26Rating: 3.0چوب صندل برای آفتاب سوختگیبسیاری از خانم ها و کودکان با قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید دچار آفتاب سوختگی خواهند شد که برای درمان آن می توان از چوب صندل استفاده نمود. در این مقاله نحوه استفاده از چوب صندل برای درمان آفتاب سوختگی را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها و کودکان با قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید دچار آفتاب سوختگی خواهند شد که برای درمان آن می توان از چوب صندل استفاده نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *