کاهش موی زائد
روشهای طبیعی کاهش موهای زائد
اسفند ۱, ۱۳۹۶
آموزش تهیه بالم لب
بالم لب طبیعی بسازید!
اسفند ۲, ۱۳۹۶

۸ نکته استفاده از دستگاه موکن برقی

نکات کاربردی دستگاه اپی لیدی

۸ نکته استفاده از دستگاه موکن برقی

۸ نکته استفاده از دستگاه موکن برقی

 1. سعی کنید بعد از حمام کردن و دوش گرفتن از دستگاه موكن برقی استفاده نمایید. زیرا آب داغ به باز شدن روزنه های پوست کمک کرده و ریشه های مو را سست می کند، در نتیجه راحت تر كنده می شوند. دقت كنید كه موكن یك وسیله برقی است و نباید در آب یا نزدیكی آب از آن استفاده نمایید.
 2. پوست اطراف مو را تا حد ممكن سفت بكشید. دراین حالت موها بالا قرار گرفته و وقتی سر موكن روی پوست می‌چرخد، موها راحت تر كنده خواهند شد.
 3. قبل از استفاده از موكن پوست خود را باید تمیز کنید به گونه ای که خشك و عاری از چربی باشد.
 4. قبل از استفاده از موكن به هیچ وجه از لوسین استفاده نكنید زیرا انبرك های سر موكن در صورت چرب بودن پوست نمی‌ توانند با موهای پوست بدن درگیر شوند و موها را بکنند.
 5. ابتدا موهای قسمت مورد نظر را با حركت دست در خلاف جهت رویش آنها بکشید، سپس موكن را به دنبال دست در خلاف جهت رویش مو در حالی كه آن را عمود بر سطح پوست خود گرفته اید، حركت دهید.
 6. در صورتی که برای اولین بار از دستگاه موکن استفاده می کنید و یا موهای پوست خیلی بلند شده اند، می‌توانید با قیچی مقداری آنها را كوتاه کرده كه اپیلاسیون راحت تر و كم دردتری داشته باشید.
 7. ممكن است پوست پس از استفاده از دستگاه موكن خشك شود. با كردن پوست خود به التیام و تسکین درد و التهاب کمک کنید. 
 8. جهت جلوگیری از آلودگی، بعد از اتمام كار با دستگاه موكن، سر آن را به وسیله برس و پاك كننده ها به خوبی تمیز كنید. بعضی از مارك های موكن ها همراه خود پاك كننده مخصوص مو كن دارند كه در بازار هم به راحتی می توان آن ها را به صورت جداگانه خریداری کرد. 
۸ نکته استفاده از دستگاه موکن برقیReviewed by سه رخ on Feb 20Rating: 3.0۸ نکته استفاده از دستگاه موکن برقیاستفاده از موکن های برقی نیاز به رعایت نکاتی دارند تا با رعایت کردن این نکات اپیلاسیونی کم درد و سریع داشته باشید. در این مقاله این نکات را به شما اموزش می دهیم.

استفاده از موکن های برقی نیاز به رعایت نکاتی دارند تا با رعایت کردن این نکات اپیلاسیونی کم درد و سریع داشته باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *