ماسک موز
ماسک آبرسان مو با موز
دی ۱۰, ۱۳۹۶
مهم ترین باور غلط در مورد پوست چرب
باور غلط در مورد پوست چرب
دی ۱۰, ۱۳۹۶

کاربرد موم شکری برای اپیلاسیون

کاربرد مو مشکری

کاربرد موم شکری برای اپیلاسیون

کاربرد موم شکری برای اپیلاسیون

  موم شکری یکی از ساده ترین و بهترین نوع موم اپیلاسیون است که برای پاکسازی پوست استفاده می شود. در این مطلب قصد داریم نحوه استفاده از موم شکری را به شما آموزش دهیم. با استفاده از کارد، قاشق یا چوب بستنی بزرگ؛ مقداری از موم را برداشته و به شکل دایره در آورید. (بخصوص برای پاها، دایره ای اندازه ی توپ پینگ پنگ مناسب است اما برای جاهای کمتر، دایره کوچکتر درست کنید) سپس با کمک کف دست و انگشتان خود توپ مومی را در جایی که قصد دارید پاکسازی را انجام دهید، فشار داده و بغلتانید، و یا با کمک یک چوب بستنی بزرگ موم را روی پوست با ضخامت کمی بکشید.
   در این روش با استفاده از دست یا به کمک پارچه، در جهت مخالف رویش مو و با سرعت موم را بردارید. ابتدا یک نفس عمیق بکشید، و با سرعت زیاد موم را بردارید! اگر هم از پارچه استفاده نمی کنید، با کمک نوک انگشتان لبه ی موم را بلند کرده و فوری آن را بکشید. اگر از پارچه استفاده نکنید می توانید موم را دو یا سه باره هم استفاده نمایید. استفاده از موم شکری ممکن است با درد همراه باشد اما به خوبی موهای زائد بدن را از بین می برد. 

کاربرد موم شکری برای اپیلاسیونReviewed by سه رخ on Dec 31Rating: 3.0کاربرد موم شکری برای اپیلاسیونموم شکری را می توان با استفاده از پارچه و یا حتی به صورت تنها برای پاکسازی و اپیلاسیون پوست استفاده کرد. در این مقاله نحوه کاربرد این موم را به شما آموزش می دهیم.

موم شکری را می توان با استفاده از پارچه و یا حتی به صورت تنها برای پاکسازی و اپیلاسیون پوست استفاده کرد.

1 دیدگاه

  1. م.ج. گفت:

    آیا در آرایشگاه ها و سالن اپیلاسیون برای خدمات اپیلاسیون از موم شکری استفاده میشود؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *