ست لوازم آرایش عروس
لوازم آرایشی عروس
آبان ۲, ۱۳۹۶
بهترین نخ مناسب بند
نخ مناسب بند
آبان ۲, ۱۳۹۶

کاشت ناخن آکواریوم چیست؟

کاشت آکواریوم

کاشت ناخن آکواریوم چیست؟

کاشت ناخن آکواریوم چیست؟

   کاشت ناخن در سال های اخیر یکی از پرطرفدارترین خدمات آرایشگاه ها و سالن های زیبایی است. در مقاله های قبلی سایت سه رخ در مورد انواع کاشت مطالبی را ارائه کرده ایم. یکی از انواع کاشت های پرطرفدار در آرایشگاه کاشت آکواریوم است. کاشت آکواریوم در واقع کاشت جدیدی نیست اما بعد از انتشار یک ویدیو از شرکت تونی نیلز، این کاشت رونق و مورد توجه تمامی خانم ها قرار گرفت.
   در حال حاضر نیز لوازم ویژه این نوع کاشت تولید شده و در بازار نیز موجود می باشد به طوری که حتی شرکت های مختلف اقدام به ساختن تیپ های مخصوص این نوع کاشت کرده اند. تیپ مخصوص برای کاشت آکواریومی شامل دو لایه است و فضای بین آن با اکلیل یا سایر مواد تزئینی و مایع مخصوص پر می شود. بدون داشتن تیپ مخصوص، می توان کاشت آکواریومی را بر روی ناخن انجام داد. حتی می توانید فقط یکی از ناخن ها را کاشت آکواریومی زده و بقیه ناخن ها را کاشت معمولی بزنید.

کاشت ناخن آکواریوم چیست؟Reviewed by سه رخ on Oct 24Rating: 3.0کاشت ناخن آکواریوم چیست؟کاشت ناخن آکواریوم یکی از پرطرفدار ترین انواع کاشت ناخن است که طی سال های اخیر در آرایشگاه ها مورد توجه قرار گرفته است. در این مقاله شما را با این نوع کاشت آشنا می کنیم.

کاشت ناخن آکواریوم یکی از پرطرفدار ترین انواع کاشت ناخن است که طی سال های اخیر در آرایشگاه ها مورد توجه قرار گرفته است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *