محصولات لیفتینگ لیراک
کرم لیفتینگ لیراک
آبان ۲۹, ۱۳۹۶
ویتامینه مو
ویتامینه مو با تخم مرغ
آبان ۳۰, ۱۳۹۶

کاموفلاژ در گریم

تکنیک کاموفلاژ

کاموفلاژ در گریم

کاموفلاژ در گریم

   امروزه با پیشرفت تکنیک ها و روش های آرایشی، روز به روز تکنیک های جدیدی در آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از این تکنیک های جدید کاموفلاژ در گریم است. کاموفلاژ در واقع تکنیک گریم حرفه ای است که جهت پوشاندن جای انواع لک ها از جمله: ماه‌گرفتگی، لک و آکنه، تاتو و یا هر لک و تیرگی و روشنی که در پوست صورت وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد. کاموفلاژ یکی از جدید ترین تکنیک های گریم حرفه‌ ای در دنیای آرایش امروز است. این تکنیک حرفه‌ ای برای آرایش یک چهره‌ی بی‌عیب و نقص از جهت رنگ پوست و هماهنگی سایر اجزای چهره با یکدیگر کاربرد دارد. کاموفلاژ ها جز آن دسته از لوازم آرایشی می باشند که در بیس کار قرار گرفته و حکم زیر ساخت کار گریم را دارند و موجب ماندگاری بیشتر سایر مواد آرایشی روی پوست ‌خواهند شد. 
   کاموفلاژ ماده آب است با فشردگی بسیار بالا، به همین علت است که از کاموفلاژ برای پوشاندن نواقص صورت استفاده می شود. بعضی از خانم‌ ها از مشخص بودن مویرگ های صورت خود ناراضی هستند که این امر به دلیل نازک بودن پوست آنها است. چاره  کار برای این دسته از افراد استفاده از کاموفلاژ برای پوشاندن مویرگه ای صورت است. حتی بعضی از خانم ها که قبلاً بر روی بدن خود تاتو و طرح دائم زده و بعد از مدتی آن را پاک کردند مثلا تتوی ابرو یا خط چشم و از باقی ماندن جای تتو بر روی صورت خود ناراضی هستند مشکلشان با کاموفلاژ حل خواهد شد و به آنها کمک می‌کند تا آرایش زیباتری داشته باشند. اگر دوست ندارید بعد از آرایش، سایه چشم شما بهم بریزد و یا با خط چشمتان ترکیب نشود توصیه می کنیم از کاموفلاژ به عنوان زیرساز آرایش چشم استفاده نمایید. تکنیک کاموفلاژ علاوه بر رفع نواقص چهره، برای ایجاد چهره ای جذاب در آرایش و شادابی صورت بعد از آرایش نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این تکنیک با تیره و روشن کردن بخش هایی از صورت به چهره جذابیت خاصی بخشیده و موجب مرتب شدن آرایش چهره خواهد شد. استفاده از کاموفلاژ بر روی صورت باید با دقت بالا و ظرافت خاص و بسیار حرفه‌ ای انجام شود چون یکی از مهمترین بخش های آرایش محسوب می‌شود. آرایشگران در آرایشگاه از این تکنیک برای گریم عروس خانم ها و آرایش های چهره استفاده می کنند.

 

کاموفلاژ در گریمReviewed by سه رخ on Nov 21Rating: 3.0کاموفلاژ در گریمکاموفلاژ یک تکنیک آرایشی در دنیای گریم حرفه ای است که برای ایجاد یک چهره‌ بی‌عیب و نقص از تمام جهات آرایش صورت به‌کار می‌رود. در این مقاله شما را با این تکنیک آشنا خواهیم کرد.

کاموفلاژ یک تکنیک آرایشی در دنیای گریم حرفه ای است که برای ایجاد یک چهره‌ بی‌عیب و نقص از تمام جهات آرایش صورت به‌کار می‌رود.

دیدگاه ها بسته شده است