تکنیک کاموفلاژ
کاموفلاژ در گریم
آبان ۳۰, ۱۳۹۶
لاک ناخن
آموزش ساخت لاک ناخن در خانه
آبان ۳۰, ۱۳۹۶

ویتامینه مو با تخم مرغ

ویتامینه مو

ویتامینه مو با تخم مرغ

ویتامینه مو با تخم مرغ

   بسیاری از خانم ها جهت ویتامینه کردن و پرپشت و ضخیم شدن موهایشان ترجیح می دهند از مواد طبیعی استفاده کنند. جهت پرپشت شدن و ضخیم‌شدن موهای سر به روش طبیعی، استفاده منظم از مواد پروتئینی امری ضروری است که در این زمینه ما تخم‌مرغ را به شما پیشنهاد می کنیم. در آرایشگاه نیز بسیاری از آرایشگران به مشتری های خود که موهایی ضعیف دارند ماسک تخم مرغ را پیشنهاد می کنند.  روش کار به این صورت است که باید ابتدا بسته به بلندی موها، 1 یا 2 تخم‌مرغ را  انتخاب کنید و در یک ظرف خوب هم بزنید. بعد از اینکه دوش گرفتید، زمانی که موها هنوز خیس هستند، ساقه‌ موها را به خوبی به تخم‌مرغ آغشته کرده و به مدت تقریبی 30 دقیقه صبر کنید. بعد موها را با آب ولرم و شامپو بشویید. توصیه می کنیم این روش را یک یا 2 بار در هفته انجام دهید. 
   روش دیگری جهت استفاده از تخم مرغ برای تقویت و ضخیم شدن تارهای مو وجود دارد. آن هم این است که یک زرده تخم‌مرغ به اضافه یک قاشق غذاخوری روغن مو (تونیک مو) و دو قاشق غذاخوری آب(اختیاری) را با هم ترکیب کرده و سپس پوست سر خود را با این ترکیب ماساژ دهید. این روش را نیز می توانید یک بار در هفته برای تقویت موهایتان استفاده کنید.

ویتامینه مو با تخم مرغReviewed by سه رخ on Nov 21Rating: 3.0ویتامینه مو با تخم مرغویتامینه مو و تقویت تارهای موی ضعیف شده یکی از مهمترین کارهایی است که هر فردی باید برای موهای خود انجام دهد. در این مقاله ویتایمنه موها با تخم مرغ را به شما آموزش می دهیم.

ویتامینه مو و تقویت تارهای موی ضعیف شده یکی از مهمترین کارهایی است که هر فردی باید برای موهای خود انجام دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *