آموزش چسباندن مژه مصنوعی
بهترین روش گذاشتن مژه مصنوعی
خرداد ۱, ۱۳۹۷
پاک کردن سایه ابرو
آموزش پاک کردن سایه ابرو
خرداد ۱, ۱۳۹۷

گریم چشم مدل حلقه ای

آموزش گریم چشم

گریم چشم مدل حلقه ای

گریم چشم مدل حلقه ای

   چشم ها قسمتی از صورت می باشند که تأثیر زیادی در زیبایی صورت هر فرد دارند. برعکس لب ها که می توان تغییر شکل کمی به آن داد، برای چشم ها محدودیت هایی وجود دارد. البته می توان با استفاده از انواع سایه ها، مدادها و یا خط چشم ها، بسته به شکل صورت و سلیقه خود، مدل مختلفی به چشم ها داد. دقت کنید اگر از لنز چشم استفاده می کنید حتما قبل از آرایش لنز را از چشم خارج کرده و بعد از اتمام آرایش مجددا از لنز استفاده کنید. 
شکل های مختلف سایه چشم
   انواع مختلف سایه چشم در بازار موجود است که هر کدام می توانند حالت کاملا متفاوتی را برای چشم ایجاد کنند و تقریبا استفاده از اغلب آنها بسیار ساده است. حالت های مختلفی که با سایۀ چشم شکل می گیرند به شش دسته تقسیم می شوند حلقه ای؛ رنگی؛ دودی؛ خمار؛ بادامی؛ گربه ای. شما می توانید با توجه به سلیقه خود و حالت چشم ها هر یک از این مدل ها را انتخاب نمایید. در این مطلب مدل حلقه ای را که بسیار پرطرفدار و سخت تر از سایر مدل ها است را به شما آموزش می دهیم.
- مدل حلقه ای
   ابتدا مقدار کمی پوشش دهنده روی صورت بزنید وسپس با اسفنج پودر زنی (مخملی نباشد) پودر غیر فشرده را روی آن بزنید.(به زیر چشم ها پودر بیشتری بزنید تا سایۀ حلقه سیاه آن گرفته شود.) حاشیه داخلی بالا و پایین چشم را با خط چشم مدادی با رنگ سیاه بکشید (با این خط چشم داخل خط مژه را هم بکشید). سایۀ چشم پودری به رنگ سیاه را با برس با سر اسفنجی به بالای حلقۀ کشیدۀ قبل بزنید تا شکل دودی در اطراف چشم ایجاد گردد. برای نتیجه بهتر باید در هر بار از مقدار کمی سایه استفاده کنید. می توان به پایین چشم ها سایه نزنید و یا سایۀ کمتری بزنید. با استفاده از برس با سر اسفنجی یا برس سایۀ چشم خط کشیده شده را پخش نمایید تا یک حلقه سیاه در اطراف چشم به وجود آید. در مرحلۀ بعد، با استفاده از برس سایۀ چشم و سایۀ چشم پودری به رنگ سیاه، یک هلال روی چین پلک از گوشه خارجی به طرف گوشه داخلی و همچنین زیر چشم ها بزنید (سایۀ چشم درنیمه خارجی چشم ها باید پر رنگ تر باشد).

گریم چشم مدل حلقه ایReviewed by آرایشگاه on May 22Rating: 3.0گریم چشم مدل حلقه ایگریم چشم ها یکی از بخش های آرایش صورت است که نیاز به دقت و توجه بیشتری دارد تا با استفاده از محصولات آرایشی مناسب حالت مناسب و زیبایی به چشم ها بدهید. در این مقاله گریم چشم مدل حلقه ای را به شما آموزش می دهیم.

گریم چشم ها یکی از بخش های آرایش صورت است که نیاز به دقت و توجه بیشتری دارد تا با استفاده از محصولات آرایشی مناسب حالت مناسب و زیبایی به چشم ها بدهید. در این مقاله گریم چشم مدل حلقه ای را به شما آموزش می دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *