گریم بینی
کوچک کردن بینی با گریم
آبان ۲۴, ۱۳۹۶
لاک مخملی
آموزش ساخت لاک مخملی
آبان ۲۵, ۱۳۹۶

آیا در اثر لیفت با نخ آثار زخم باقی می‌ماند؟

لیفت صورت با نخ

آیا در اثر لیفت با نخ آثار زخم باقی می‌ماند؟

آیا در اثر لیفت با نخ آثار زخم باقی می‌ماند؟

   اگرچه عمل لیفت با نخ تنها به وسیله یک سوزن توخالی و تعدادی نخ ریز انجام می‌شود، اما نشانه‌ های کوچک و گردی بر روی پوست باقی می‌گذارد و اگر در اثر انجام این روش عفونت ایجاد شود، به احتمال زیاد در اطراف محل فرورفتگی سوزن ایجاد خواهد شد. به همین دلیل این روش می‌تواند موجب بزرگ‌تر شدن جای زخم و کم شدن احتمال از بین رفتن آنها می شود. یکی از عوامل تعیین کننده در قابل مشاهده بودن جای زم، رنگ پوست است. در واقع جای زخم در پوست‌ های تیره‌ تر بعد از انجام روش لیفت با نخ بیشتر مشخص می شود زیرا بافت زخم دارای رنگدانه‌ های روشن‌ تری است.
   به همین دلیل است بسیاری از پزشکان توصیه می کنند برای جوان سازی پوست صورت خود از روش های جایگزین بهتری بهره بگیرید. زیرا با این روش ممکن است زیبایی شما دو چندان شود اما ماندگاری این زیبایی تضمینی نیست و عواقب آن گاهاً غیرقابل جبران می باشد. 

آیا در اثر لیفت با نخ آثار زخم باقی می‌ماند؟Reviewed by سه رخ on Nov 16Rating: 3.0آیا در اثر لیفت با نخ آثار زخم باقی می‌ماند؟انجام جوانسازی پوست صورت به کمک لیفت با نخ امروزه روشی است مرسوم و رایج که ممکن است علاوه بر زیبایی آثار زخم بر روی پوست برجابگذارد. در این مقاله آثار زخم ناشی از لیفت با نخ را بررسی می کنیم.

انجام جوانسازی پوست صورت به کمک لیفت با نخ امروزه روشی است مرسوم و رایج که ممکن است علاوه بر زیبایی آثار زخم بر روی پوست برجابگذارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *