بهترین ماسک گلاب
ماسک گلاب
تیر ۲۴, ۱۳۹۶
نکات زیبایی مردان
زیبایی آقایان و نکات آن
تیر ۲۴, ۱۳۹۶

چند نوع آرایش برای صورت‌ های گرد

بهترین نوع آرایش برای صورت‌ های گرد

چند نوع آرایش برای صورت‌ های گرد

چند نوع آرایش برای صورت‌ های گرد

 

افرادی با صورت گرد ممکن است چاق به نظر بیایند، درحالی‌که این‌گونه درست نیست. اگر شما دارای صورت گرد هستید این مدل صورت ممکن است مشکلات خاص خودش را داشته باشد، اما به آن معنا نیست که شما نمی‌توانید از آن به نفع خودتان استفاده کنید. افراد مشهوری مانند سوناکشی سینها، ادل و کیت وینسلت، صورتی گرد دارند، اما شما هر وقت آن‌ها را می‌بینید بسیار جذاب به نظر می‌رسند

  • سایه چشم:

بهترین راه، استفاده از سایه‌های تیره مانند قهوه‌ای، سیاه، بنفش و رنگ‌های مات است. شما باید ابروهایتان را پررنگ کنید. ابروهای زاویه‌دار و برجسته، باعث جلب‌ توجه می‌شود. این کار صورت شما را بلندتر نشان می‌دهد.

  • رژ لب:

آرایش چشم و استفاده از یک رژ لب مناسب، توجهات را از روی نوع صورت شما دور می‌کند. سعی کنید از رژلب‌هایی به رنگ توت‌فرنگی یا قرمز پررنگ استفاده کنید.

  • رنگ قهوه‌ای:

با استفاده از سایه چشم قهوه‌ای چشم‌هایتان برجسته می‌شود.

  • برنزه کردن:

یک انتخاب خوب برای صورت‌های گرد، برنزه کردن است. برای باریک‌تر نشان دادن صورت، آرایش به همراه برنزه کردن یک‌ راه عالی است. همه‌جای صورت به‌جز گونه‌هایتان را برنزه کنید و برس کرم پودر را در امتداد خط فک به‌صورت زاویه‌دار به صورتتان بزنید.

  • تن توت‌فرنگی:

اگر به دنبال یک‌راه برای برجسته کردن لب‌هایتان هستید، استفاده از تن توت‌فرنگی به شما توصیه می‌کنیم.

  • برق لب:

مهم نیست که از چه رنگ رژلبی استفاده می‌کنید، اما به یاد داشته باشید که بهترین راه برای مخفی نگه‌داشتن گردی صورت، استفاده از رژلب‌های شیرین است. اگر از یک رژ لب روشن‌تر استفاده کرده‌اید، کمی برق لب بر روی آن بکشید. رژ لب تیره‌تر با یک‌ تن قرمز روشن یا توت‌فرنگی تیره، تمرکز را به سمت پایین صورت برده و آن را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

  • ابرو زاویه‌دار:

با داشتن یک ابروی زاویه‌دار، یک‌راه عالی برای برجسته کردن صورت خود و جلب‌توجه به سمت چشم‌هایتان است.

  • رژ گونه:

یک انتخاب کاملا اشتباه این است که بیشتر خانم‌ها فکر می‌کنند، انتخاب و استفاده از رژ‌ گونه قرمز، صورت گرد آن‌ها را برجسته‌تر نشان می‌دهد. این مسئله به نحوه استفاده از رژ‌گونه بستگی دارد. شما می‌توانید از رژ‌گونه‌های مات و گرم استفاده کنید. رژ‌گونه را زیر استخوان گونه بکشید و فاصله آن تا گونه را کاملا رنگ‌آمیزی کنید. این تکنیک کمک می‌کند تا صورت شما کشیده‌تر به نظر آمده و از گردی آن کم شود.

  • خط چشم بالدار:

خط چشم بالدار به‌طور طبیعی گونه‌ها را بالاتر برده و صورت را کشیده‌تر نشان می‌دهد. بعد از آرایش کامل چشم، خط چشمتان راکمی بالدار کنید.

  • برجستگی گونه:

استخوان گونه‌ی خود را لمس کنید. اینجا قسمت حدفاصل محسوب می‌شود. سایه را از بالاترین قسمت بکشید و گونه‌هایتان را برجسته‌تر کنید. حدفاصل گونه و چاله‌های صورت را با سایه‌های تیره‌تر پرکنید.

 

 

1 دیدگاه

  1. سارین گفت:

    دوستان این نکات رو من امتحان کردم یه تغییراتی توی صورتم ایجاد کرد باحال بود خوشم اومد حتما امتحان کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *