ارتباط ناخن با سلامتی بدن
ارتباط ناخن با سلامتی بدن(قسمت۲)
اسفند ۵, ۱۳۹۵
تیرگی پوست بدن
چگونه پوست قسمت های تیره بدن خود را روشن کنیم؟
اسفند ۵, ۱۳۹۵

چگونه ناخن خود را سفید کنیم

روشهای سفید کردن ناخن

سفید کردن ناخن

 چگونه ناخن خود را سفید کنیم

اکثر خانم ها وقتی با یک بار لاک زدن، مخصوصاً لاک های تیره، رنگ ناخن  آنها تغییر می کند و تیره می شود با این مشکل روبرو می شوند خود را مجبور می کنند که همیشه از لاک استفاده کنند. اما به جای اینکار و برای از بین بردن این تیرگی و برگشتن به حالت ناخن سفید و سفید کردن ناخن راه های موثری وجود دارد. به یاد داشته باشید همیشه با یک لاک پاکن ناخن های خود را تمیز کنید.به طور منظم ناخن های خود را مرتب کنبد و سوهان بکشید.هرگز از لاک های بی کیفیت استفاده نکنید . در هنگام ظرف شستن و استفاده از مواد شوینده حتما از دستکش استفاده کنید. اگر کمبود کلسیوم دارید سعی کنید بیشتر شیر بخورید تا دارای ناخن های سالم و زیبا شوید.

  • خمیر دندان سفید
    برای سفید کردن ناخن،استفاده از خمیر دندان راحت ترین راه در این پیشنهادها است. برای اینکار نیاز به یک مسواک کودک است که با آن خمیر دندان را روی ناخن هایتان بکشید، این عمل را حدود یک یا دو دقیقه ادامه دهید . تعداد انجام این کار بستگی به میزان تیرگی ناخن ها دارد. بهتر است از خمیر دندان های سفید به جای خمیردندان های ژله ای رنگی استفاده کنید. اضافه کردن جوش شیرین به خمیر دندان برای سفید کردن نتیجه کار را بهتر می کند.
  •  آبلیمو و جوش شیرین
    برای سفید کردن ناخن،آب نصف لیمو (یا بیشتر) را در یک کاسه پلاستیکی بریزید و سپس جوش شیرین به آن اضافه کنید و آنرا به هم بزنید تا به صورت خمیر درآید. سپس با استفاده از یک مسواک قدیمی خمیر را روی ناخن های خود بمالید. ناخن ها را آبکشی کنید و در صورت نیاز دوباره عمل را تکرار کنید. اگر اطراف ناخن هایتان بریدگی های کوچک و یا زخم وجود دارد صبر کنید که زخم ها خوب شود و بعد از این روش استفاده کنید زیرا آبلیمو قدرت اسیدی دارد و باعث سوزش زخم می شود .
  •   3 ٪ آب اکسیژنه و جوش شیرین
    برای سفید کردن ناخن،این دو را با هم ترکیب کنید تا خمیری نرم بدست آید. پوششی از خمیر را روی ناخن های قرار دهید و اجازه دهید که مخلوط به مدت 3 دقیقه روی ناخن ها بماند سپس با آب بشویید.
  •  قرص تمیز کننده دندان
    برای سفید کردن ناخن،دو قرص را در آب گرم حل کنید سپس ناخن های خود را در حدود 5 دقیقه در آن قرار دهید.
  •   مداد سفید ناخن
    برای سفید کردن ناخن،این مداد را می توان از داروخانه ها تهیه کرد، به نظر می رسد مانند مانیکور فرانسوی است .
  •  پوشش پایه
    برای سفید کردن ناخن،می توان برای جلوگیری از لک دار شدن ناخن قبل از لاک زدن یک پوشش پایه روی ناخن هایتان قرار دهید.فراموش نکنید که استفاده از این تکنیک ها دست هایتان را خشک می کند، بنابراین از یک مرطوب کننده خوب در پایان کار استفاده کنید. 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *