فواید روغن آرگان روی پوست
فواید روغن آرگان روی پوست
خرداد ۲۳, ۱۳۹۶
یهترین ماسک نعنا ضد جوش
ماسک نعنا ضد جوش
خرداد ۲۴, ۱۳۹۶

اصلاح فرم بینی با آرایش

اصلاح فرم بینی با آرایش

آرایش بینی

اصلاح فرم بینی با آرایش

   هر فرد گاهی سعی در پنهان کردن یک بخش از بدن خود را دارد. همه افراد برای برطرف کردن عیوب بینی با عمل زیبایی موافق نیستند. با رعایت نکات آرایشی میتوان عیوب بینی را برطرف کرده و بدشکلی بینی را تصحیح کرد. این روش دائمی نبوده اما در مقابل با حداقل هزینه و عوارض میتوانید بینی بی نقصی داشته باشید.
    میکاپ کاران حرفه ای در آرایشگاه از زیرسازی مات دو درجه تیره تر از زیرساز همیشگی پوست استفاده میکنند. یک خط مستقیم در دو طرف بینی به سمت پایین و یک خط نازک رول پل بینی بکشید. زیرساز تیره را مخلوط و زیر ساز مات را روی آن بکشید. آرایش مات درخشش پل بینی را کاهش میدهد.
   روش دیگر جلب کردن توجه دید دیگران به سایر اعضا صورت است. به طور مثال گونه ها را با رژگونه برنز یا رنگهای پایه قرمز تیره کنید. یا از رژ لب نسبتا براق استفاده کنید.


مطالب مرتبط:
نکات آرایشی دختران جوان
نکات آرایشی سایه چشم
نکات آرایشی در عکس

اصلاح فرم بینی با آرایشReviewed by سه رخ on Jun 14Rating: 4.5اصلاح فرم بینی با آرایشدر این مقاله سعی داریم به شما نحوه اصلاح فرم بینی با آرایش را آموزش دهیم. افراد زیادی هستند که موافق عمل های زیبایی برای اصلاح عیوب صورت نیستند. این افراد میتوانند از ترفند های آرایشی برای اصلاح عیوب صورت استفاده کنند.

1 دیدگاه

  1. roza گفت:

    وای چقدر خوب بود دستتون درد نکنه چون واقعا من از عمل بینی میترسم و دوس ندارم زیر تیغ جراحی برم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *