دلایل ایجاد موخوره
موخوره چگونه به وجود می آید؟
فروردین ۱۹, ۱۳۹۷
بهترین راه ترمیم رژلب شکسته
ترمیم رژلب شکسته
فروردین ۱۹, ۱۳۹۷

انتخاب بهترین سی سی کرم(قسمت۲)

بهترین راه انتخاب بهترین سی سی کرم

انتخاب بهترین سی سی کرم

انتخاب بهترین سی سی کرم (قسمت2):

        یک کرم cc cream  را انتخاب کنید که مناطق مشکل دار پوست شما را هدف قرار می دهد . از کرم های مختلف CC برای مزایای مختلف مانند: حفاظت از خورشید و به حداقل رساندن منافذ پوست، پاکسازی آکنه و روشن شدن لکه های سنی استفاده می کنند. در مورد چیزی که میخواهید فکر کنید و  یک محصول فرمولیزه شده برای انجام این کار انتخاب کنید .
به عنوان مثال، یک محصول با فن آوری سلول های بنیادی برای کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک ها انتخاب کنید. به طور خلاصه، از کرمی که با آنتی اکسیدان ها بسته بندی شده است، برای برطرف کردن شکست های پوستی، استفاده کنید.

      در نظر بگیرید چه میزان پوشش برای پوست تان می خواهید. برخی از کرم ها مانند یک مرطوب کننده رنگی کار می کنند، در حالی که برخی دیگر رنگدانه های سنگینتری مانند پایه آرایشی دارند. اگر می خواهید پوشش بیشتری بگیرید، یک محصول با بافت ضخیم تر و رنگ مات را انتخاب کنید. اگر شما حداقل مقدار پوشش را انتخاب کنید، یک کرم با یک بافت سبک و رنگ شفاف را انتخاب کنید.

انتخاب بهترین سی سی کرم(قسمت۲)Reviewed by سه رخ on Apr 8Rating: 3.0انتخاب بهترین سی سی کرمبرای انتخاب بهترین سی سی کرم ابتدا باید نوع و مشکلات پوست خود را بشناسید تا بتوانید مناسب ترین نوع کرم را برای ترمیم و درمان آن ها انتخاب کنید. در این مقاله نحوه انتخاب بهترین سی سی کرم را به شما آموزش می دهیم.

برای انتخاب بهترین سی سی کرم ابتدا باید نوع و مشکلات پوست خود را بشناسید تا بتوانید مناسب ترین نوع کرم را برای ترمیم و درمان آن ها انتخاب کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *