مدل های ناخن عروس
انواع طرح ناخن عروس
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶
بدترین اشتباه در ریمل زدن به مژه‌
اشتباه در ریمل زدن به مژه‌ قسمت دوم
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶

انواع پودر اکریلیک ناخن

پودر اکریلیک ناخن

انواع پودر اکریلیک ناخن

انواع پودر اکریلیک ناخن

  1. پودر کلیر یا کریستالی:
    این پودر در حالت خشک سفید رنگ بوده و در صورت ترکیب شدن با لیکویید شیشه ای و بی رنگ خواهد شد. این پودر قابلیت پوشانندگی و به اصطلاح کاور نداشته و هیچ گونه رنگی بر روی ناخن ندارد. در واقع این پودر سطح زیر پودر را با همه جزئیات نمایان می سازد. این پودر برای پوشش کاشت هایی قابل استفاده است که قصد داریم جزئیات بدون تغییر رنگ نمایش داده شود در عین حال سطحی صاف و صیقلی نیز باشد. همچون لایه آخری در کاشت گریم

    2. خانواده پودر های پینک (صورتی):
    این پودر در حالت خشک رنگ صورتی ملایم داشته که در صورت ترکیب شدن با لیکویید شفاف شده و رنگ ملایمی از رنگ صورتی ایجاد می کند. این پودر قابلیت پوشانندگی و به اصطلاح کاور ندارد و سطح زیر ناخن مصنوعی را با جزئیات نمایان می سازد. تنها به دلیل رنگ صورتی ملایم خود موجب شفافیت کاشت می گردد. کاربرد این پودر برای کاشت های ساده است زیرا موجب حفظ نمای طبیعی ناخن می شود.

    3. پودر های کاور (پوشاننده):
    این پودر ها به سه دسته هلویی – صورتی – کرم تقسیم شده که در صورت ترکیب شدن با لیکویید کاملاً غیر شفاف خواهند شده و حالتی پوشاننده پیدا می کنند. این نوع پودرها سطح زیر ناخن را نمایان نمی سازند بلکه کاملاً آن را می پوشانند. کاربرد این پودرها برای صدف سازی در کاشت گریم و پوشاندن و غیر قابل دید شدن زیر ناخن است.

    4. پودرهای رنگی:
    پودرهای رنگی در تمامی تناژهای رنگی در بازار موجود است و برای دیزاین و تزئین ناخن استفاده می شود. این پودر شباهت بسیار زیادی به پودرهای اکریلیک کاشت دارد.
انواع پودر اکریلیک ناخنReviewed by آرایشگاه on Aug 6Rating: 5.0انواع پودر اکریلیک ناخناکریلیک ناخن شامل انواع مختلف پودر هاست که در آرایشگاه برای موارد مختلف استفاده می شود. در این مقاله انواع پودر های اکریلیک ناخن و کاربرد آن ها را به شما آموزش می دهیم.

2 دیدگاه ها

  1. ندا عزیزی گفت:

    عالی بود مرسی

  2. معصوم گفت:

    واقعا سایتتون تخصصی و خاصه عالیه خیلی کارتون خوبه ممنون واقعا چون مطالبتون همه جوره آموزش داره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *