جدیدترین مدل مو مردانه
چه مدل موهایی به مراقبت کمتری نیاز دارد؟
تیر ۱۹, ۱۳۹۶
مشکلات موی آقایان
مهم ترین اشتباه مردان در آرایش مو
تیر ۱۹, ۱۳۹۶

اولاپلکس چیست؟

اولاپلکس متد جدید آرایشی

اولاپلکس چیست؟

اولاپلکس چیست؟

    اولاپلکس یکی از روش های جدید برای درمان موها می باشد. بافت مو در اثر براشینگ، اتوی مو، رنگ و مواد دکلره دچار آسیب دیدگی شده و بافت های آن شکسته می شود. اما با استفاده از روش اولاپلکس شما می تواند موهای خود را رنگ کرده و حتی به روشنترین درجه ممکن برسانید بدون اینکه دچار آسیب دیدگی مجدد شوند. افرادی که موهای شرابی و مشکی و حتی موهای ضعیفی دارند می توانند از این روش استفاده کرده و موهای خود را به راحتی بلوند کنند.
اولاپلکس ریمور یا کراتین و حتی دکلره هم نیست! بلکه روشی است برای ترمیم بافت های دی سولفیدی مو. اولاپلکس محصولی است از کشور آمریکا که فاقد سیلیکون ، سولفات ، آلدئید ، فتالات و DEA بوده و در ساختار آن روغن وجود ندارد. این روش امروزه در آرایشگاه بیشترین کاربرد را دارد زیرا مانع از آسیب موها شده و مورد تأیید پزشکان و متخصصان پوست و مو و زیبایی است.

توصیه سه رخ به خانم های عزیز این است که اولاپلکس را در آرایشگاه معتبر انجام دهند تا از سلامت موهای خود اطمینان کسب کنند.

مطالب مرتبط:
ویتامینه مو
کراتینه مو
براشینگ چیست؟

اولاپلکس چیست؟Reviewed by سه رخ on Jul 10Rating: 5.0اولاپلکس چیست؟اولاپلکس یکی از جدیدترین روش های رنگ و ترمیم مو است که در آرایشگاه بیشترین کاربرد را دارد. در این روش موها به راحتی به روشن ترین درجه خواهند رسید بدون اینکه دچار آسیب دیدگی و سوختگی شوند.

1 دیدگاه

  1. شیدا میرزایی گفت:

    من فکر میکردم اولاپلاکس یک برند آرایشی هست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *