بهترین درمان‌های خانگی ترک پاشنه‌ی پا
درمان‌های خانگی ترک پاشنه‌ی پا – قسمت دوم
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶
آموزش شینیون شیک عروس
آموزش شینیون شیک عروس
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶

راه های تقویت مو نازک

بهترین راه های تقویت مو نازک

راه های تقویت مو نازک

راه های تقویت مو نازک

  • شامپو‌ها، نرم‌ کننده‌ها و ماسک‌های موی حجم‌ دهنده برای خانم‌هایی که موهای نازک و کم‌حجمی دارند، انتخاب مناسبی است. استفاده از محصولات مو سبب لطافت موها شده و آن‌ها را پرحجم‌تر نشان می‌دهند.
  • پس از استحمام در حالی که کمی موهایتان مرطوب است، مقدار کافی از موس را روی کف دست ریخته و موها را با ملایمت چنگ بزنید تا کمی مجعد و فر شود.
  • پس از استحمام از سرم مو استفاده کنید. فرقی نمی‌کند موها خشک شده یا هنوز رطوبت دارد. مقداری از سرم را روی کف دست خود ریخته و ساقه‌های مو را به آن آغشته کنید. یک سرم موی خوب، ژولیدگی و زبری مو را از بین می‌برد و سبب تقویت و ضخیم شدن مو می‌شود.
  • ماسک مو روزانه و برخی دیگر به دلیل داشتن ترکیبات سنگین‌تر حداکثر باید هفته‌ای یک‌ بار استفاده شوند. برخی از ماسک‌ها تنها ۲ تا ۳ دقیقه و برخی دیگر حداقل ۱۵ دقیقه باید روی سر بمانند.محصولات نرم‌ کننده را از وسط ساقه به مو بزنید و از زدن آن به پوست سر خود اجتناب کنید.
راه های تقویت مو نازکReviewed by سه رخ on Aug 3Rating: 4.5راه های تقویت مو نازکدر این مقاله میخواهیم بهترین راه های تقویت مو نازک را از دید متخصصین مو در آرایشگاه بررسی کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *