مزایای میکروفیبروز
مزایای هاشور ابرو با روش میکروفیبروز
بهمن ۲۸, ۱۳۹۶
معایب ناخن ژل
معایب کاشت ناخن ژل
بهمن ۲۹, ۱۳۹۶

تیره کردن ابرو با رنگ

تیره کردن ابرو

تیره کردن ابرو با رنگ

تیره کردن ابرو با رنگ

    بسیاری از خانم‌ها، ابروهای روشن و کم‌ رنگ دارند که باعث بی‌ حال به نظر رسیدن چهره خواهد شد. ابروهای تیره و مشکی باعث جوان شدن چهره شده و می‌تواند صورت فرد را کاملا تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل هم بسیاری از خانم ها تمایل دارند ابروهای مشکی داشه باشند تا چهره ای جذاب تر داشته باشند. روش‌ های تیره کردن ابروها را تقریبا هر خانمی می داند، اما اصول آن و نکات مربوط به هر کدام از روش ها را خیلی از خانم‌ ها بلد نیستند. ما در این مطلب به شما نحوه تیره کردن ابرو را با رنگ به شما آموزش می دهیم. 
یکی از روش‌ های تیره‌ تر کردن رنگ ابروها، استفاده از رنگ‌ های مصنوعی است که هم در سالن‌ های آرایشی و هم در خانه قابل استفاده است. برای این کار، باید دستورالعمل زیر را انجام دهید:
1. حتما رنگی را انتخاب کنید که دو یا سه درجه از رنگ طبیعی موها روشن‌ تر باشد، زیرا هرگز رنگ ابروها با رنگ موها یکسان نیست (ابروهای همرنگ با رنگ موها و یا تیره‌تر از آن‌ها، باعث غیر طبیعی جلوه کردن چهره خواهد شد).
2. حتما رنگی را تهیه نمایید که مخصوص ابروها باشد، نه موها!
3. اگر این کار را در خانه انجام می‌ دهید، حتما طبق دستوری که روی جعبه رنگ درج شده است عمل نمایید و زمان آن را هم کاملا در نظر بگیرید.
4. هنگام رنگ کردن ابروها مراقب چشم‌ های خود باشید، رنگ مصنوعی می‌ تواند باعث سوزش و تحریک آن‌ ها شود.

تیره کردن ابرو با رنگReviewed by سه رخ on Feb 18Rating: 3.0تیره کردن ابرو با رنگبرای تیره کردن ابروها روش های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید چهره ی خود را جذاب تر و زیبا تر نمایید. در این مقاله نحوه تیره کردن ابروها را با رنگ ابرو به شما آموزش می دهیم.

برای تیره کردن ابروها روش های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید چهره ی خود را جذاب تر و زیبا تر نمایید. یکی از این روش ها تیره کردن ابروها با رنگ ابرو است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *