باید و نبایدهای آرایش برنزه
نکات آرایش برنزه
فروردین ۱۵, ۱۳۹۷
روش انتخاب سی سی کرم
انتخاب بهترین سی سی کرم
فروردین ۱۵, ۱۳۹۷

خط چشم مناسب رنگ چشمان شما

انواع خط چشم و آرایش چشم

خط چشم مناسب رنگ چشمان شما

 

خط چشم مناسب رنگ چشمان شما 

   خط چشم تأثیر بسیاری در آرایش چشم دارد و طبق تجربه آرایشگران در آرایشگاه باید رنگ خط چشم را رنگ چشم ست کنید. در ادامه خط چشم های مناسب برای رنگ چشمان مختلف را به شما آموزش می دهیم. دقت کنید هدف از انتخاب رنگ خط چشم این است که رنگ چشم‌ های شما بیشتر به نمایش گذاشته شود و جذابیتش را بیشتر نمایید.

- رنگ مناسب برای چشم‌ های آبی

خط چشم یا سایه‌ مناسب:

   برای افرادی که چشم‌ های آبی دارند، رنگ‌ هایی مانند مسی و طلایی، آبی چشم‌ ها را بیشتر نشان خواهد داد و جذابیت‌ آن ها را بیشتر می کند. برای استفاده از این نوع رنگ‌ ها ، سه روش وجود دارد:
1. فقط گوشه‌ داخلی چشم‌ ها را با سایه یا خط چشم ژلی بپوشانید، آن هم نه به طور کامل بلکه یک نقطه گذاشته و آن را پخش نمایید.
2. خطی که قرار است بکشید را به خط رویش مژه‌ ها بچسبانید.
3. با استفاده از یک مداد کرمی کل سطح پلک بالا را رنگی کنید.
سایر رنگ‌های مناسب برای چشمان آبی عبارتند از بژ، آبی تیره و  قرمز مایل به قهوه‌ای.

- رنگ مناسب برای چشم‌های سبز

خط چشم یا سایه‌ مناسب: 
   اگر با چرخه‌ی رنگ‌ ها داشته باشید قطعا می‌دانید که رنگ تکمیل کننده‌ سبز، رنگ قرمز است. به همین دلیل برای آرایش چشم های سبز بهتر است از خط چشم‌ هایی که پایه‌ ی قرمز دارند، استفاده نمایید. برای مثال رنگ‌ هایی مانند بنفش، ارغوانی و حتی یاقوتی برای انتخاب‌ های مناسبی می باشند. اگر احساس کردید این رنگ‌ ها چشم‌ شما را خسته نشان می‌ دهد می‌ توانید بعد از کشیدن مداد چشم، با یک خط چشم مویی نازک، خط باریک روی خط رویش مژه‌ ها بکشید.
سایر رنگ‌های مناسب برای چشمان سبز عبارتند از رنگ قهوه‌ای متمایل به نارنجی،صورتی یا بادنجانی.

- رنگ مناسب برای چشم های قهوه ای

خط چشم یا سایه‌ مناسب: 
   خانم‌هایی که تمایل دارند آرایش چشم های قهوه ای آن ها بسیار جذاب به نظر برسد می‌ توانند با خیال راحت از یک خط نازک زرد تیره استفاده نمایند. زردی که انگار رگه‌ هایی از پرتقالی دارد. اگر دوست ندارید آوانگارد باشید و از رنگ‌ های تند و تیز استفاده نمایید، آبی-سرمه‌ ای هم رنگ مناسبی برای چشمان شما است که با ایجاد تضاد، زیبایی چهره شما را افزایش می دهد.
سایر رنگ‌های مناسب برای چشمان قهوه ای عبارتند از طوسی یا فیلی، لاجوردی و سبز.

- رنگ مناسب برای چشم های میشی

خط چشم یا سایه‌ مناسب: 
   رنگ‌ها یی مانند زمردی و طلایی موجب  می‌شوند تناژ سبز چشم‌ های میشی بیشتر خود را نمایان سازد. رنگ قهوه‌ ای نه چندان تیره و روشن هم برای این رنگ چشم‌ ها بسیار مناسب است.
سایر رنگ‌های مناسب برای چشمان میشی عبارتند از برنز، زیتونی و بنفش تیره.

- رنگ مناسب برای چشم های عسلی

خط چشم یا سایه‌ مناسب: 
   استفاده از خط چشم یا سایه‌ نیلی یا سبز آبی برای افرادی که رنگ چشم‌ های آن ها عسلی است، بسیار مناسب می باشد. حتی می‌توانید از خط چشم بنفش تیره استفاده کنید. استفاده از خط چشم مشکی یا برنزی هم برای خانم‌ های چشم عسلی بسیار مناسب است.
سایر رنگ‌های مناسب برای چشمان عسلی عبارتند از صورتی، طلایی، بنفش روشن و مسی.

خط چشم مناسب رنگ چشمان شماReviewed by سه رخ on Apr 4Rating: 3.0خط چشم مناسب رنگ چشمان شماخط چشم یکی از محصولات آرایش چشم است که موجب زیباتر شدن چشم ها می شود که باید حتما با رنگ چشم ها هماهنگی داشته باشد. در این مقاله خط چشم مناسب برای رنگ چشمان مختلف را معرفی می کنم.

خط چشم یکی از محصولات آرایش چشم است که موجب زیباتر شدن چشم ها می شود که باید حتما با رنگ چشم ها هماهنگی داشته باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *