تغییر مدل موها
روشهای عوض کردن مدل موها
فروردین ۱۸, ۱۳۹۷
بهترین راه ترمیم پن کیک شکسته
ترمیم پن کیک شکسته (قسمت۱)
فروردین ۱۸, ۱۳۹۷

خواص نمک و شامپو برای تقویت مو

ترکیب نمک در شامپو

خواص نمک و شامپو برای تقویت مو

خواص نمک و شامپو برای تقویت مو

نمک یکی از چاشنی های اصلی در آشپرخانه است. این چاشنی را اگر در شامپو حل کنید تأثیر بسیار زیادی در تقویت موها خواهد داشت. در ادامه خواص نمک را به شما آموزش می دهیم. 
ترکیب شامپو و نمک برای تقویت مو

   برای رفع مشکلات مو می‌ توان به شامپو نمک اضافه کرد. نمک دارای ویژگی هایی است که به حفظ سلامت پوست و مو کمک می کند، موجب تسکین اگزما شده و به موهایتان زیبایی می بخشد.
- نمک موجب بهبود رشد مو خواهد شد!
   برای استفاده از نمک باید موها را شسته و سپس با استفاده از یک قاشق غذاخوری نمک دریا پوست سر را به مدت ۱۰ دقیقه با آن ماساژ دهید. دوباره موها را شسته و این روند را دو بار در هفته تکرار نمایید و در طول یک ماه شاهد نتایج آن باشید. 
- نمک به درمان شوره سر کمک خواهد کرد!
   موها را به چند دسته تقسیم کرده و سپس مقداری نمک روی پوست سر خود بپاشید. با انگشتان خیس شروع به ماساژ پوست سر به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه نمایید و سپس موها را مانند همیشه بشویید. با این کار موجب محافظت از پوست سر و پیشگیری از رشد قارچ‌ ها می شوید.
- با نمک از شر پوست و موی چرب خلاص شوید!
   تنها کاری که لازم است انجام دهید اضافه کردن دو قاشق غذاخوری نمک به شامپو و مخلوط کردن آن می باشد. موها را با استفاده از این شامپو شست و شو دهید. درست بعد از اولین استفاده متوجه تغییر قابل توجهی در موها خواهید شد. موها سالم‌ تر و چربی آن ها کاهش خواهد یافت.

خواص نمک و شامپو برای تقویت موReviewed by سه رخ on Apr 7Rating: 3.0خواص نمک و شامپو برای تقویت مونمک به عنوان یکی از چاشمی های اصلی آشپزخانه موجب تقویت و رشد موها شده و چربی های سر را کاهش می دهد و از موها در برابر مشکلات مو محافظت می کند. در این مقاله خواص نمک برای موها را بررسی می کنیم.

نمک به عنوان یکی از چاشمی های اصلی آشپزخانه موجب تقویت و رشد موها شده و چربی های سر را کاهش می دهد و از موها در برابر مشکلات مو محافظت می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *