آرایش چشم خمار
چگونه چشم را خمار کنیم؟
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۷
بهترین آرایش عروس ایرانی
آرایش عروس ایرانی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۷

داشتن چشم زیبا

بهترین راه داشتن چشم زیبا

داشتن چشم زیبا

داشتن چشم زیبا

 

   داشتن چشمانی زیبا نه رویا است نه غیر ممکن. با کمی رسیدگی و کمی آرایش می توانید چهره ای جذاب و وزیبا برای خود بسازید. در این مطلب سعی داریم نحوه زیبا سازی و داشتن چشمانی زیبا را به شما آموزش دهیم. 
- چشم‌ های خود را برجسته‌ تر کنید!
   بهترین آرایش را از رنگ طبیعی چشمان خود بسازید. برای آرایش چشم‌ های سبز یا عسلی از سایه ها و خط چشم‌ هایی ارغوانی استفاده کنید. انواع رنگ‌ های لاجوردی و آبی‌، چشم‌ های آبی را روشن‌ تر می سازند. برای چشم‌ های قهوه‌ ای هر رنگی را می توان استفاده کرد اما رنگ‌ های قرمز و قهوه‌ ای آن‌ ها را برجسته‌ تر می سازد.
- چشم‌ های روشن
   چشم‌ های روشن یعنی چشم‌ های سالم و زیبا. گاهی اوقات لازم است برای از بین بردن قرمزی چشم از قطره های تسکین دهنده استفاده نمایید. اما آن‌ ها را بیش‌تر از سه روز استفاده نکنید زیرا ممکن است آن ها، موجب سوزش و قرمزی گردند. گوشه‌ های داخلی چشم خود را با استفاده از مداد سفید بکشید تا چشم های شما روشن تر شود روشن‌تر شود یا این‌ که شب از مداد سیاه استفاده نماید تا همین اثر را بر روی چشم ها داشته باشد. کرم‌ های پایه با تُن رنگ زرد، قرمزی پوست دور چشم را کاهش می دهند. 
- یک پوشش حرفه‌ ای
   حلقه‌ های تیره دور چشم نشان‌ دهنده کم‌ خوابی می باشند. برای پوشاندن آن‌ ها باید از مرطوب‌ کننده زیر کرم چشم استفاده کرده، سپس کرم پایه و بعد کانسیلر را بزنید. دقت کنی دکرم را در حجم زیاد نزنید. زیرا کانسیلر زیاد توجه را به این ناحیه جلب خواهد کرد. اگر حلقه‌ های دور چشم واقعا تیره هستند آرایش دودی برای چشم بسیار مناسب می باشد که توجه را از حلقه زیر چشم منحرف خواهد کرد.
- رنگ‌های روشن به حلقه زیر چشم بزنید.
   تیرگی حلقه زیر چشم به دلیل تجمع رنگ‌ دانه، تورم رگ‌ها یا از دست دادن چربی و البته کم‌ خوابی است. راز داشتن چشمان زیبا گاهی بسیار ساده است: به اندازه کافی استراحت کنید. رتینول، ترکیبات روشن‌کننده، لایه‌بردارهای شیمایی و روش‌های لیزری کمک مؤثری در این زمینه به شما می کنند. 
- پف چشم
    بسیاری از خانم ها با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. سعی کنید از کرم‌ های کافئین‌ دار استفاده نمایید تا تورم چشم کاهش یابد. کمپرس سرد و استفاده از خیار سرد نیز تاثیری سریعی دارد. کاهش مصرف چای، قهوه، الکل و نمک بسیار در این زمینه مأثر است. اگر بازهم متوجه پف بیش‌تر شدید روش‌هایی مثل لیزر CO2 و جراحی می‌توانند پوست را سفت کنند.
- خط لبخند 
   با چشمان خود لبخند بزنید.  سال‌ ها جمع کردن چشم و لبخند زدن، پوست نازک دور چشم را دچار چین و چروک می کند. کرم دور چشم که حاوی رتینول و اسید هیالورونیک است، چروک‌ ها را باز و پوست را احیا می کند. بوتاکس، چروک‌ های پنجه کلاغی را از بین خواهد برد. لیزر یا تزریق‌ های پُرکننده نیز چروک و خطوط باقی‌مانده را صاف می سازد.
- در هر سنی از سایه‌های براق استفاده کنید!
   در نظر داشته باشید سایه‌ های درخشان و روشن مخصوص یک سن خاص نیستند. این رنگ‌ ها چشم را روشن‌ تر کرده و به آرایش، الگوی زیبایی خواهند داد. حتما قبل از آرایش، از کرم مرطوب‌ کننده استفاده کنید. از استفاده از سایه‌ های خیلی متالیک یا خیلی براق روی تمام سطح پلک پرهیز کرده و فقط با برس سر صاف سایه براق پررنگ‌ تری را وسط پلک‌ ها بزنید.
- فر مژه
   با افزایش سن، مژه‌ها صاف خواهند شد. اما با کمک فرمژه می توانید آن‌ ها را فر کنید و چشم ها را بازتر کنید تا آماده زدن ریمل شوند.
- خط چشم پهن بکشید
   با نوک تیز قلم‌ مویِ خطِ چشم یا ماژیکِ خط چشمِ ماژیکی، خطی از نقاط در نزدیک‌ ترین ناحیه به مژه‌ های بالا ایجاد نمایید. سپس با کناره قلم‌ مو به آرامی این نقاط را به هم وصل و سعی کنید خطی یک‌دست رسم نمایید. با این روش می توانید خط چشمی صاف و بدون ایراد داشته باشید. 

داشتن چشم زیباReviewed by سه رخ on May 3Rating: 3.5داشتن چشم زیبابرای داشتن چشمانی زیبا و بی عیب و نقص باید از روش های رفع چین و چروک پوست و لوازم آرایشی مناسب استفاده کنید تا حالت طبیعی و زیبا برای چشمان خود ایجاد نمایید. در این مقاله راز داشتن چشمانی زیبا را به شما آموزش می دهیم.

برای داشتن چشمانی زیبا و بی عیب و نقص باید از روش های رفع چین و چروک پوست و لوازم آرایشی مناسب استفاده کنید تا حالت طبیعی و زیبا برای چشمان خود ایجاد نمایید.

1 دیدگاه

  1. صحرا گفت:

    این روش رو توی آموزشگاه هم به ما کاملا به همین ترتیب یاد دادن که برای آرایش عروس و آرایش مجالس ازش استفاده کنیم. شما خودتون یه پا آموزشگاهین ^_^

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *