چگونه بدون آرایش زیبا باشم
چگونه بدون آرایش زیبا باشم قسمت دوم
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶
چگونه بدون آرایش زیبا باشم
چگونه بدون آرایش زیبا باشم قسمت سوم
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶

درمان شوره سر با ماسک موی حنا و تخم مرغ

ماسک حنا برای درمان شوره سر

درمان شوره سر با ماسک موی حنا و تخم مرغ

درمان شوره سر با ماسک موی حنا و تخم مرغ

ماسک موی حنا و تخم مرغ می تواند شوره سر را کنترل و درمان کند. شما با استفاده از این ماسم در عرض چند هفته شاهد بهترین نتایج خواهید بود. در آرایشگاه از این ماسک برای درمان شورهای معمولی پوست سر استفاده می کنند. ماسک موی حنا را می توانید با استفاده از پودر حنا و تخم مرغ و روغن زیتون تهیه کنید. این مواد را به راحتی می توانید بخرید بدون اینکه هزینه زیادی بابت آن ها بپردازید.

مواد لازم:
- 3 قاشق غذاخوری پودر حنا
- یک عدد سفیده تخم مرغ
- یک قاشق غذاخوری روغن زیتون
- مقدار زیادی آب
ابتدا روغن زیتون را با پودر حنا مخلوط کرده سپس سفیده تخم مرغ را به آن بیفزایید و کم کم آب را به مخلوط اضافه کنید. آنقدر این مخلوط را با هم ترکیب کنید که هیچ حبابی درون آن باقی نماند. سپس با استفاده از قلم رنگ مو ماسک موی حنا را به ریشه موها بزنید و بعد از مدت زمان 40 الی 50 دقیقه موها را با آب بشویید و با شامپو آبکشی کنید. می توانید از این ماسک هر هفته استفاده کنید تا بعد از4 هفته کل شوره سر از بین برود.

درمان شوره سر با ماسک موی حنا و تخم مرغReviewed by آرایشگاه on Aug 11Rating: 4.5درمان شوره سر با ماسک موی حنا و تخم مرغخانم های زیادی هستند از که از شوره موهای خود رنج می برند. روش های مختلفی برای مقاابله با شوره سر وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از ماسک موی حنا است. ماسک موی حنا ریشه مو را تقویت می کند و موجب درمان شوره سر می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *