رفع گودی زیر چشم
پوشاندن گودی چشم با آرایش
اسفند ۵, ۱۳۹۶
آموزش آرایش چشم
بزرگ نشان دادن چشمها با آرایش
اسفند ۵, ۱۳۹۶

رفع تیرگی لب با عسل و تمشک و آلوئه ورا

ماسک عسل و تمشک و آلوئه ورا

رفع تیرگی لب با عسل و تمشک و آلوئه ورا

رفع تیرگی لب با عسل و تمشک و آلوئه ورا

امروزه بسیار از خانم ها و حتی آقایان از خواص آلوئه ورا برای ترمیم و تقویت پوست و مو اطلاع داند. آلوئه ورا گیاهی سبز رنگ است که مایع ژل مانند داخل ان خواص زیادی برای پوست و مو دارد. از ان جا که تیرگی های ایجاد شده بر روی لب ها ظاهر ناخوشایندی برای فرد ایجاد می کند بسیاری از افراد در صدد استفاده از بهترین و سریع ترین شیوه درمانی هستند. آلوئه ورا یکی از این درمان های مناسب برای رفع تیرگی های ایجاد شده بر روی پوست است.
   برای تهیه این ماسک خانگی باید 2 تا 3 تمشک را با مقدار مساوی از ژل آلوئه‌ ورا و عسل درون ظرف مناسبی ریخته و به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید تا حالت خمیری و یکدستی ایجاد شود و سپس لب‌ های خود را به مدت زمان 10 دقیقه با این ترکیب ماساژ دهید و سپس آن را از روی پوست لب ماساژ دهید. با استفاده مداوم از این درمان طبیعی بعد از گذشت چند هفته می توان لب‌ هایی صورتی و طبیعی داشت و آثار تیرگی آن از بین برود. 

رفع تیرگی لب با عسل و تمشک و آلوئه وراReviewed by سه رخ on Feb 24Rating: 3.0رفع تیرگی لب با عسل و تمشک و آلوئه وراآلوئه ورا یکی از گیاهان سبز پرکاربرد برای ترمیم و تقویت پوست و موی بدن است که برای رفع تیرگی های ایجاد شده بر روی لب ها قابل استفاده است. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

آلوئه ورا یکی از گیاهان سبز پرکاربرد برای ترمیم و تقویت پوست و موی بدن است که برای رفع تیرگی های ایجاد شده بر روی لب ها قابل استفاده است.

1 دیدگاه

  1. roni گفت:

    به به هم خوشمزه و هم عالی 🙂

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *