تقویت مو
نحوه استفاده از روغن بچه برای مراقبت مو
فروردین ۸, ۱۳۹۷
رفع خطوط صورت
از بین بردن خط لبخند با روغن زیتون
فروردین ۹, ۱۳۹۷

از بین بردن خط لبخند با روغن آرگان

رفع خط لبخند با روغن آرگان

از بین بردن خط لبخند با روغن آرگان

از بین بردن خط لبخند با روغن آرگان

   روغن آرگان یکی از طبیعی ترین و مفید ترین انواع روغن برای تقویت پوست و مو است. این روغن علاوه بر تقویت موها و پوست موجب از بین بردن خطوط و چین و چروک های ایجاد شده در پوست می شود. بیش از 80 درصد روغن آرگان از اسیدهای چرب تشکیل شده است که با آسیب‌ های ناشی از رادیکال‌ های آزاد مبارزه می‌کنند. در نتیجه از بروز چین و چروک و خطوط لبخند روی صورت جلوگیری خواهند نمود. ویتامین A و E موجود در روغن آرگان نیز موجب کاهش چین و چروک‌ ها و لکه‌ های پیری و افتادگی پوست می شوند. این روغن پوست را مرطوب نگه می دارد و انعطاف پذیری آن را بهبود می بخشد و پوست را جوان و قوی می سازد. بسیاری از خانم ها به توصیه آرایشگران از این روغن برای از بین بردن خطوط لبخند استفاده می کنند.
   برای استفاده از این روغن جهت رفع خطوط لبخند بعد از پاک کردن آرایش و شستشوی کامل صورت، چند قطره روغن آرگان روی پوست خود بزنید و با حرکات دورانی به آرامی ماساژ بدهید. این کار را هر شب قبل از رفتن به رختخواب انجام دهید تا به مرور خطوط ایجاد شده در گوشه لب ها محو شوند. 

از بین بردن خط لبخند با روغن آرگانReviewed by سه رخ on Mar 29Rating: 3.0از بین بردن خط لبخند با روغن آرگانروغن آرگان یکی از غنی ترین و پرفایده ترین انواع روغن های گیاهی برای تقویت پوست و مو است که موجب از بین بردن چین و چروک ها و لکه های پوستی می گردد. در این مقاله نحوه استفاده از این روغن برای رفع خط لبخند را به شما آموزش می دهیم.

روغن آرگان یکی از غنی ترین و پرفایده ترین انواع روغن های گیاهی برای تقویت پوست و مو است که موجب از بین بردن چین و چروک ها و لکه های پوستی می گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *