حجیم کردن مو با رنگ مو
رنگ مناسب برای پر‌پشت نشان دادن مو
اسفند ۲۶, ۱۳۹۶
آموزش خرید رنگ مو
خرید رنگ مو
اسفند ۲۶, ۱۳۹۶

نکاتی در مورد رنگ کردن مو

مهم ترین نکاتی در مورد رنگ کردن مو

نکاتی در مورد رنگ کردن مو

نکاتی در مورد رنگ کردن مو:

          رنگ کردن مو یک راه عالی برای تغییر دادن سبک و استایل نرمال شماست . که میتواند نشانگر تیپ شخصیتی شما هم باشد .  رنگ کردن دائمی مو به شما اجازه می دهد موهای تان برای مدت زیادی رنگ جدیدی را نشان دهد در حالی که ریشه های خود را سالم نگه داشته اید . اگر رنک کردن مو به خوبی انجام می شود، یا در منزل، یا در آرایشگاه توسط آرایشگر حرفه ای ، می توانند گرادیان های زیبا و کنتراست های جالب رنگ ایجاد کنند.

        قبل از اینکه شروع به رنگ کردن موهای خود کنید، یک تی شرت بپوشید که اگر رنگی شد یا رنگش رفت مشکلی نداشته باشد. سپس، رنگ خود را در یک کاسه مخلوط کنید و از دستکش مخصوص استفاده کنید تا موهای خود را  رنگ کنید . با استفاده از انگشتان خود رنگ را از بالای منطقه رنگ شده به پایین ناحیه نازک رنگ بکشید، رنگ ها را با هم ترکیب کنید. پوشش های رنگ شده را در فویل آلومینیومی برای مدت زمانی که در بسته بندی محصول ذکر شده قرار دهید، سپس رنگ را بشویید.

نکاتی در مورد رنگ کردن موReviewed by سه رخ on Mar 17Rating: 3.5نکاتی در مورد رنگ کردن مو

رنگ کردن مو یک راه عالی برای تغییر دادن سبک و استایل نرمال شماست . که میتواند نشانگر تیپ شخصیتی شما هم باشد .  رنگ کردن دائمی مو به شما اجازه می دهد موهای تان برای مدت زیادی رنگ جدیدی را نشان دهد در حالی که ریشه های خود را سالم نگه داشته اید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *