طرز تهیه ماسک موز
ماسک موز
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶
آموزش مراحل براشینگ مو
مراحل براشینگ مو
خرداد ۲۷, ۱۳۹۶

روغن آرگان چیست؟

روغن آرگان چیست؟

روغن آرگان

روغن آرگان چیست؟

   روغن آرگان یکی از بهترین روغن های گیاهی است که هم خواص درمانی دارد هم خواص زیبایی. این روغن از هسته میوه درخت آرگان تهیه میشود که فقط در مراکش وجود دارد. درختان آرگان معمولاً طول عمر زیادی تا حدود 150 تا 200 سال دارند اما خب این درختان بعد از 30 تا 50 سال میوه داده و میتوان از میوه های آن استفاده کرد. این روغن حاوی اسید لینولئیک ( حاوی ویتامین E ) می باشد که یک آنتی اکسیدان طبیعی به شمار میرود و موجب افزایش اکسیژن رسانی درون سلولی میشود.
   آسکولین یک ترکیب ضد سرطان بوده که مقدار زیادی از آن در این روغن وجود دارد. آرگان با توجه به نوع استخراج آن در مقابل اکسید شدن بسیار مقاوم تر از روغن زیتون میباشد. به دلیل رشد این درخت تنها در یک منطقه خاص، این روغن بسیار نادر و نایاب است.

 روغن آرگان در آرایشگاه ها و سالن های ماساژ بسیار پرطرفدار است.

مطالب مرتبط:
فواید روغن آرگان روی مو
فواید روغن آرگان روی پوست
فواید روغن ارگان

روغن آرگان چیست؟Reviewed by سه رخ on Jun 17Rating: 4.5روغن آرگان چیست؟در این مقاله در مورد روغن آرگان و نحوه تهیه آن به شما اطلاعات مفیدی آموزش میدهیم. روغن آرگان یکی از بهترین روغن های گیاهی است که هم خواهص درمانی دارد هم خواص زیبایی.

1 دیدگاه

  1. نونا گفت:

    چقدر جالب من اصلا نمیشناختم چقدرم فایده داره فقط این روغن رو برای مو استفاده کنم چرب نمیکنه موها رو؟؟؟؟ قدرت رشد مججد هم داره؟؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *