بهترین رژگونه برای صورت بیضی
رژگونه صورت بیضی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۷
روش های حالت دادن به ابرو
راه های شکل دادن ابرو
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۷

رژگونه برای صورت لاغر

آرایش گونه برای صورت های لاغر

رژگونه برای صورت لاغر

رژگونه برای صورت لاغر

   آرایش صحیح صورت می تواند با ایجاد نور پردازی و خطای دیدی که در صورت ایجاد می نماید با استفاده از مواد آرایشی مانند کرم های ضد آفتاب یا همان کرم های زیر سازی صورت ،سایه ها، خط چشم ، رژگونه ، و رژلب ها به طور غیر قابل تشخیصی چهره را تغییر دهد. افرادی که صورت لاغر دارند باید دقت کنند به گونه ای چهره خود را آرایش کنند که صورت پرتر به نظر برسد. با استفاده از رژگونه به راحتی می توانید صورت را پرتر نمایان سازید. 
   در این گونه صورت‌ ها باید با استفاده از آرایش مناسب، لاغری و کشیدگی صورت را کوتاه‌ تر و پهن‌ تر نشان داد به همین دلیل بهتر است از قسمت لاله گوش به سمت استخوان گونه و به صورت افقی رژ گونه بزنید تا در صورت این خطای دید را ایجاد نمایید. دقت کنید که رژگونه هرگز به سمت نوک بینی کشیده نشود زیرا موجب کشیده تر به نظر رسیدن صورت خواهد شد. با کمی رژگونه تیره و مات در ناحیه چانه می توان صورت را کوتاه تر نشان داد، البته باید حتما از همان رژگونه روی گونه خود استفاده نمایید و فقط رنگ آن را کمی ملایم ‌تر و کمی براق تر کنید.
   به توصیه آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه زنانه در هنگام استفاده از رژ گونه برس را خیلی پر نکنید زیرا گونه را پر رنگ و رژ گونه بر روی آن خط دار نشان داده خواهد شد. برای جلوگیری از این مورد قبل از کشیدن برس بر روی گونه اضافه آن را فوت کنید و رژ گونه را به سمت بالا بگیرید و آن را به سمت بالا بکشید. درست در ابتدای استخوان گونه و خوب آن را روی پوست پخش نمایید تا خط روی پوست شما جا نگذارد و نکته دیگر برای زدن صحیح رژگونه برس را به سمت بالا و به طرف بالای گوش بکشید رژ گونه را برروی سیب های گونه زده و مقداری روی بینی، چانه و پیشانی بزنید تا تمام پوست صورت با هم هماهنگ گردد. افرادی که صورت لاغر دارند باید مقداری رژگونه روی چانه خود بزنند که از قسمت های دیگر پر رنگ تر باشد.

رژگونه برای صورت لاغرReviewed by آرایشگاه on May 2Rating: 3.0رژگونه برای صورت لاغرافرادی که صورت های لاغر دارند باید دقت کنند به گونه ای رژگونه بزنند تا صورت آن ها پرتر به نظر برسد و از رنگ مناسب استفاده نمایند. در این مقاله نحوه زدن رژگونه برای صورت لاغر را به شما آموزش می دهیم.

افرادی که صورت های لاغر دارند باید دقت کنند به گونه ای رژگونه بزنند تا صورت آن ها پرتر به نظر برسد و از رنگ مناسب استفاده نمایند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *