ماسک گلاب
پاک کردن آرایش با ماسک گلاب
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۷
علت کم پشت بودن ریش آقایان
درمان کم پشت بودن ریش مردان
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۷

رژیم زیبایی

بهترین رژیم زیبایی

رژیم زیبایی

 

 

 

 

 

 


رژیم زیبایی

زیبا بودن و زیبا ماندن چهره علاوه بر رسیدگی و مزاقبت به خورد و خوراک شما نیز بستگی دارد. در این مطلب رژیم مناسبی برای زیبا بودن را به شما آموزش می دهیم:
- جوانتر به نظر بیایید!
 بـادام دارای خـواص فـوق العـاده ضد پیری است که حاوی مـیــزان زیادی ویتامین E و اسـیـد چـرب است کـه بـه نــرم کــردن پوست کمک می کند. همچنین بادام حاوی آنتی اکسیدان سلنیوم است.
- ناخن هایی محکم داشته باشید!
   با خوردن پروتئین می توان ناخن ها را محکم و تقویت نمود. پروتئین موجب ساختن کراتین (ماده ی تشکیل دهنده ی ناخن) می شود. سینه ی مرغ بدون پوست و استخوان، گوشت بوقلمون، ماهی تن و حبوبات همه در این زمینه به شما کمک می کنند.
- موهایی براق داشته باشید!
   مواد غذایی که حاوی میزان زیادی ویتامین B هستند جهت براق تر کردن مو مناسب هستند. ویتامین B در تخم مرغ، شیر، سبزیجات، و گوشت مرغ وجود دارد. سیلیکا نیز در براق و
سالم نگاه داشتن مو بسیار موثر است. پوست خیار، پیاز، جو و جوانه ی لوبیا منابع اصلی این ماده ی معدنی هستند.
- خشکی پوست را از بین ببرید!
   ماهی (به خصوص ماهی های چرب مثل ماهی آزاد) حاوی اسید چرب امگا 3 است که به مرطوب کردن و تقویت پوست کمک خواهد کرد.
- چین و چروک پوستتان را برطرف کنید!
   ویتامین C سازنده کلاژن در برطرف کردن و از بین بردن چین و چروک موثر است. کیوی منبعی عالی از این ویتامین است چون تقریباً هر کیوی بیش از 100 درصد از این ویتامین را در خود دارد. ویتامین C اثرات بسیار مفیدی روی سلامتی دارد، که یکی از این تاثیرات کمک به ساختن کلاژن است. وقتی بدن میزان بیشتری از کلاژن در خود داشته باشد، پوست قابلیت ارتجاعی و کششی بیشتری پیدا کرده و چین و چروک راحت تر از بین خواهند رفت. منابع دیگر این ویتامین مرکبات، انبه، شهد عسل و پاپایا است.
- آفتاب سوختگیتان را درمان کنید!
   اگر به خاطر زیاد زیر آفتاب ماندن پوست شما دچار آفتاب سوختگی شده است، هلو و ذغال اخته بخورید. این میوه های خوشمزه حاوی میزان زیادی ویتامین E هستند که به برطرف کردن قرمزی و ورم آفتاب سوختگی کمک می کنند. 
- دندان ها را سفیدتر کنید!
   همه ی ما می دانیم که سودا، قهوه، چای و غذاهای شیرین باعث تغییر رنگ و لکه دار کردن دندانها می شوند. اما جالب است بدانید که سیب و کرفس به از بین بردن این تغیر رنگ و سفیدتر کردن دندانها کمک می کنند.
- گود رفتگی و سیاهی زیر چشمتان را از بین ببرید!
   هیچ کس دوست ندارد که زیر چشمهایش گود رفته و سیاه شود. اما اگر این وضعیت را داشتید از ویتامین C به همراه آهن استفاده نمایید. این دو ماده با یکدیگر موثرترین راه برای از بین بردن سیاهی و گودرفتگی زیر چشم هستند. از گوشت کم چرب (منبعی عالی از آهن) به همراه فلفل سبز، زرد یا قرمز (منبع ویتامین C) نیز می توانید استفاده کنید.
- پوستتان را براق تر کنید!
   برای شاداب، مرطوب و سالم نگاه داشتن پوست باید آب بخورید. آب سموم را از بین می برد و باعث مرطوب شدن پوست می شود. 
- از سرطان پوست پیشگیری کنید!
   گوجه فرنگی در این زمینه بسیار موثر است چون حاوی سه آنتی اکسیدان مهم ضد سرطان است: بتا کاروتن، ویتامین C و لیکوپن. گوجه فرنگی را به هر شکلی می توانید استفاده نمایید: خام، پخته یا حتی به شکل سُس.

رژیم زیباییReviewed by آرایشگاه on May 11Rating: 3.0رژیم زیباییخانم ها و آقایان برای زیباتر ساخت چهره خود باید علاوه بر تقویت و رسیدگی به پوست و چهره رژیم زیبایی را حفظ کنند و از مواد مغذی تغذیه کنند. در این مقاله رژیم زیبایی را بررسی کنید.

خانم ها و آقایان برای زیباتر ساخت چهره خود باید علاوه بر تقویت و رسیدگی به پوست و چهره رژیم زیبایی را حفظ کنند و از مواد مغذی تغذیه کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *