راه های باز کردن گره مو
باز کردن گره مو
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۷
آرایش عربی
نکات کلیدی آرایش عربی
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۷

زیبایی پوست صورت

روش های زیبایی پوست صورت

زیبایی پوست صورت

زیبایی پوست صورت

   پوست صورت یکی از قسمت های مهم بدن است که همواره در معرض هوای گرم و سرد و یا نور آفتاب قرار دارد و بسیار لطیف و آسیب پذیر است. توجه به سلامت و بهداشت پوست نیز بسیار مهم است. برای داشتن پوست صورت زیبا و بدون نقص می توانید نکات زیر را رعایت کنید: 
1. زمان خروج از منزل حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
   در مورد استفاده از کرم های ضدآفتاب توصیه می شود از کرمی با SPF بیشتر از 30 استفاده نمایید. در واقع هر زمانی که از منزل خارج می شوید باید از کرم ضدآفتاب برای محافظت از صورت خود استفاده نمایید. کرم ضدآفتاب فقط مخصوص تابستان نیست. آفتاب در هر فصلی و با هر درجه ای توان تخریب پوست را دارد. 
2. نوع پوست خود را بشناسید.
   اگر پوست خیلی چرب دارید، باید از لوسیون های بدون چربی استفاده نمایید تا منافذ پوست بسته نشوند. یا اگر پوست شما بیش از حد خشک است، باید از کرم های چرب استفاده نمایید.
3. مواد غذایی شیرین کم مصرف کنید.
   قند خون بالا موجب کاهش کلاژن پوست و افزایش چین وچروک آن خواهد شد. همچنین باعث عفونت قارچی در پوست شده و بثورات پوستی در زیرسینه ها، کشاله ران و حتی صورت را ظاهر می سازد.
4. سیگار نکشید.
   کشیدن سیگار موجب آسیب رسانی به پوست می گردد و می تواند پوست را 10 سال یا حتی بیشتر، پیرتر نشان دهد. رادیکال های آزاد در سیگاری ها، بهک لاژن و بافت های الاستیک پوست حمله کرده و پوست را نازک تر، ضعیف تر کرده و بیشتر مستعد ابتلا به چین وچروک خواهد شد.
5. صورت خود را قبل از رفتن به رختخواب بشویید.
   در طول روز، چربی، آلودگی هوا و گرد و خاک روی پوست قرار خواهد گرفت. اگر در طول روز  آرایش می کنید، مواد آرایشی نیز به آلودگی های قبلی اضافه می گردد و در صورتی که قبل از خواب صورت خود را نشویید، هنگامی که سر را روی بالش می گذارید، تمام این آلودگی ها به سطح بالش می مالد و منافذ پوست را می بندند، در نتیجه پوست دیگر نمی تواند نفس بکشد و جوش و سایر مشکلات پوستی به سراغ صورت شما می آید. 
6. در مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی به تاریخ مصرف آن دقت نمایید.
   خانم ها باید دقت کنند اگر بعد از استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی  دچار ناراحتی پوستی یا چشمی شدند، باید حتما آنها را دور بیندازند. دقت کنید مواد آرایشی را نباید بیشتر از سه ماه نگه داشت. هنگامی که یک ماده آرایشی برای اولین بار استفاده می شود، بهتر است روی جعبه یا قوطی آن، با خودکار یا ماژیک، تاریخ آن روز را بنویسید. 
7. مراجعه به پزشک متخصص.
   حداقل سالی یکبار به متخصص پوست مراجعه فرمایید. با مراجعه به پزشک متخصص پوست می توانید مشکلات پوستی خود را بهتر و سریع تر درمان نمایید.

زیبایی پوست صورتReviewed by سه رخ on May 1Rating: 3.0زیبایی پوست صورتبرای زیبایی پوست صورت روش ها و مراقبت های مختلفی وجود دارد که مهم ترین ان ها پاکسازی و تقویت پوست صورت با مواد طبیعی است. در این مقاله نحوه زیبایی پوست صورت را به شما آموزش خواهیم داد.

برای زیبایی پوست صورت روش ها و مراقبت های مختلفی وجود دارد که مهم ترین ان ها پاکسازی و تقویت پوست صورت با مواد طبیعی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *