آماده کردن رنگ ابرو
آماده سازی رنگ ابرو
فروردین ۴, ۱۳۹۷
رنگ ابرو
نکات رنگ ابرو
فروردین ۴, ۱۳۹۷

ارتباط سردرد با مصرف لوازم آرایشی

مضرات لوازم آرایشی

ارتباط سردرد با مصرف لوازم آرایشی

ارتباط سردرد با مصرف لوازم آرایشی

   زمانی که قصد خرید لوازم آرایشی دارید حتما توجه کنید وسایلی را خریداری کنید که مهر استاندارد بر روی آن ها باشد. بسیاری از پژوهشگران معتقدند بروز سردرد هزار و یک علت دارد اما نتایج مطالعات جدید نشان داده است افرادی که به وضع ظاهر خود بیش از حد رسیدگی می کنند بیش تر دچار سردرد خواهند شد. مصرف لوازم آرایشی، عطر، ادکلن و خوشبو کننده ها موجب افزایش سردرد و بی حوصلگی در افراد خواهند شد. بررسی ها نشان می دهند استفاده  بیش از حد از لوازم آرایشی زمینه بروز افسردگی را نیز فراهم می کند و باعث می شود تا فرد به هیجان های غیر عادی دچار گردد، از این رو افراد نباید ساعت ها جلوی آینه بایستند و به اصطلاح خود را خوش تیپ کنید زیرا ایستادن طولانی مدت جلوی آینه موجب به خطر افتادن سلامت افراد می شود.
   بسیاری از خانم هایی که در آرایشگاه های زنانه مشغول به فعالیت هستند به دلیل سروکار داشتن روزانه با مواد آرایشی و محصولات شیمیایی بیشتر در معرض ابتلا به میگرن قرار دارند. این افراد با استشمام بوی مواد شیمیایی آرایشی همچون رنگ مو، محصولات کراتینه و ریباندینگ، مواد فر مو، انواع اسپری ها و حالت دهنده های مو، انواع وکس ها و موم ها و غیره به صورت روزانه ریه های خود را پر از گازهای شیمیایی کرده که در طولانی مدت موجب بروز سردردهای مکرر و بیماری های بیشتر در افراد می شود. بنابراین هنگام استفاده از مواد آرایشی به صورت روزانه، بهتر است از ماسک های مخصوص استفاده نمایید و در طول روز حتما هوای سالم را به ریه های خود وارد کنید. 

ارتباط سردرد با مصرف لوازم آرایشیReviewed by سه رخ on Mar 24Rating: 3.0ارتباط سردرد با مصرف لوازم آرایشیبسیاری از مواد آرایشی و محصولات زیبایی به دلیل شیمیایی بودن تأثیر منفی بر روی افراد می گذارند و علاوه بر ایجاد زیبایی و جذابیت در ظاهر فرد موجب بروز سردردهای مکرر خواهند شد. در ادامه ارتباط مواد آرایشی با سر درد را بررسی می کنیم.

بسیاری از مواد آرایشی و محصولات زیبایی به دلیل شیمیایی بودن تأثیر منفی بر روی افراد می گذارند و علاوه بر ایجاد زیبایی و جذابیت در ظاهر فرد موجب بروز سردردهای مکرر خواهند شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *